Electronicele au intrat la apă

Electronicele au intrat la apă

Produsele electronice sunt printre primele la care românii renunță pe timp de criză.

Astfel, specialiștii în domeniu se așteaptă ca, anul acesta, conaționalii noștri să cumpere cu peste o treime mai puține produse din gama televizoarelor, camerelor de filmat, sistemelor home cinema, reportofoanelor, sistemelor audio pentru autoturisme etc. În opinia lui Bogdan Pasat, directorul de vânzări și marketing al JVC România și Bulgaria, piața de electronice va scădea, în 2009, cu peste 35%, până la 300 de milioane de euro.

Există mai multe motive care îi fac pe români să cumpere mai puține electronice. Potrivit reprezentantului companiei japoneze, acestea țin în primul rând de neîncrederea clienților, care, deși dispun de bani, preferă să-i țină la ciorap. În plus, înghețul creditării a tăiat avântul multor persoane de a-și cumpăra asemenea produse. Blocajul pe piața imobiliară se traduce prin mai puține cumpărături pentru dotarea locuinței, iar scăderea vânzărilor de mașini a tăiat din numărul de electronice auto comercializate.

Ne puteți urmări și pe Google News