Campania o prezintă pe Duffy, într-unul din momentele dificile din viaţa şi cariera ei. Spotul TV Coca-Cola light durează 30 de secunde şi o arată pe câştigătoarea premiului Grammy plecând de pe scenă la sfârşitul unui concert de succes, în timp ce mulţimea aclamă un bis. Dar, înainte de a cânta o ultimă piesă, ea observă o bicicletă rezemată undeva în culise, şi, într-un moment de rebeliune, pleacă cu bicicleta, înainte de a se întoarce pe scenă pentru a cânta piesa de final. 

În timp ce este pe bicicletă, ea cântă clasica piesă soul „I’ve got to be me" – piesă ajunsă celebră în interpretarea lui Sammy Davis Jr în 1968. Versurile piesei reflectă viziunea noii campanii Coca-Cola light, care celebrează dreptul femeilor de a-şi exprima individualitatea şi de a prelua controlul asupra vieţii lor.

„Încă de la lansare, Coca-Cola light a celebrat femeile – modul lor de viaţă, atitudinile şi aspiraţiile lor. Suntem foarte mândri de această nouă campanie, care arată femei puternice şi încrezătoare care stiu sa-si traiasca viata, asa cum vor ele. Duffy întruchipează perfect atitudinea de independenţă pe care o promovăm. În plus, ea arată fantastic în noua reclamă”, a declarat Sonia Micu, Brand Manager Coca-Cola light si Coca-Cola Zero. 

*Materialele apărute în această secţiune reprezintă conţinut publicitar.