Evenimentul Zilei > Economie > DOMO îşi atenţionează clienţii
DOMO îşi atenţionează clienţii

DOMO îşi atenţionează clienţii

Retailerul de electronice si electrocasnice DOMO îşi atenţionează clienţii în legătură cu o campanie falsă derulată prin SMS prin care "câştigă" un televizor.

Potrivit unui comunicat al companiei, mai mulţi clienţi au primit SMS-uri  de tipul „[email protected] Felicitari! Ai câştigat un TV Panasonic + 2000E! Sună reprezentantul teritorial la 0765.621.135 şi revendică-ţi premiul!! Cod unic:ZL92BK Expeditor [email protected]”.

În cazul în care se sună la 0765.621.135 le răspunde un barbat, care pretinde a fi reprezentant DOMO şi care le cere codul unic. 

Consumatorii care au transmis codul de încărcare al cartelelor au pierdut atât creditul, cât şi presupusele premii.

Compania îşi sfătuieşte clienţii să verifice veridicitatea oricărei promoţii şi să reclame orice tentativă de falsificare şi informare rău intenţionată.

DOMO îşi informează clienţii că nu este parte a nici unei promoţii organizate împreună cu operatorii de telefonie mobilă. Singurele promoţii în care DOMO este parte sunt cele semnalizate în magazine, materialele promoţionale şi pe site-ul companiei.