Distracţie interactivă pe YouTube cu ursul şi vânătorul

Distracţie interactivă pe YouTube cu ursul şi vânătorul

De curând a fost lansat un nou spot publicitar interactiv Tipp-Ex cu binecunoscutele personaje vânătorul şi ursul. Dacă vreţi să vă distraţi, aveţi ocazia să introduceţi un an din istorie şi veţi vedea cum sărbătoreau ziua de naştere a ursului în diferite epoci.

Personajele principale se aşează la masă pentru a sărbători ziua de naştere a ursului, însă petrecerea le este întreruptă atunci când cei doi prieteni văd o cometă care se îndreaptă spre pământ, aluzie la curentele care vorbesc despre sfârşitul lumii în anul 2012. Pentru a evita sfârşitul lumii, personajele şterg anul şi vă roagă să scrieţi în loc un alt an. Primul spot publicitar cu ursul şi vânătorul, denumit "Vânătorul omoară ursul" şi lansat în august 2010, a adunat până acum peste 19 milioane de vizualizări. Acest spot pare a fi o filmare de amator şi prezintă nişte tineri care se relaxează în pădure, în timp ce un urs se apropie de cortul lor. Când vine momentul să-l împuşte pe urs, tânărul şterge cuvântul "omoară" şi cere spectatorilor să aleagă un alt verb. Spotul are câteva zeci de finaluri diferite, inclusiv cu cuvinte precum "îl bate", "îl sărută", "îl îmbrăţişează" etc. Şi noul spot are câteva zeci de posibilităţi de final. Iar reprezentările pentru unii ani sunt interactive. De exemplu, în anii 80 puteţi folosi graffiti, iar în anii 3000 puteţi folosi microfonul. Dacă selectaţi anul 1, veţi vedea cum Fecioara Maria a ales numele pentru nou-născutul său.

<iframe frameborder="0" src="http://www.youtube.com/embed/4ba1BqJ4S2M" height="360" width="640"></iframe>

<iframe frameborder="0" src="http://www.youtube.com/embed/eQtai7HMbuQ" height="360" width="640"></iframe>

Ne puteți urmări și pe Google News