Decizie controversată luată de celebra casă de modă Victoria's Secret. Argumentul este ridicol de fals

Decizie controversată luată de celebra casă de modă Victoria's Secret. Argumentul este ridicol de fals

O decizie care a adus multe critici casei de modă Victoria's Secret este legată de renunțarea la celebrii „Îngeri”, care au devenit un brand în ultimii 25 de ani.

Celebra casă de modă Victoria's Secret a decis să renunțe la unul dintre cele mai de succes proiecte care au făcut-o celebră în toată lumea. Este vorba despre brandul „Îngeri”, care va fi înlocuit de acum înainte cu femei inspiraționale, sportive, antreprenoare sau activiste, conform fashionista.com.

Actrița Priyanka Chopra, activista şi modelul Valentina Sampaio, și jucătoarea fotbal Megan Rapinoe, care este și activistă pentru egalitatea de gen se află printre noile imagini ale celor de la Victoria's Secret. Martin Waters, CEO la renumita casă de modă, a vorbit despre această schimbare venită după 25 de ani ai „Îngerilor”.

Casa de modă Victoria's Secret renunță la celebrii „Îngeri”

„Știam că trebuie să schimbăm această marcă de mult timp. În acest moment, nu mai văd relevant acest concept din punct de vedere cultural”, a afirmat Waters.

Ne puteți urmări și pe Google News

„Este o sportivă care nu are forme”

Au apărut voci pro și contra după adoptarea acestei schimbări. Sunt persoane care consideră că renunțarea la „Îngeri” este bine-venită. În timp ce criticii afirmă că noile imagini nu sunt chiar ceea ce-și doresc femeile. „Ce agenție de PR a sugerat această mizerie? Femeile vor să arate ca îngerii. Nimeni nu vrea să arate ca Megan Rapinoe. Nimeni nu spune că nu este în valoroasă. Dar este o sportivă care nu are forme. Baza Victoria’s Secreet sunt femeile cu forme.

Argumentul potrivit căruia ești mai bine reprezentat de un sportiv de Cupa Mondiale este ridicol de fals”, a fost unul dintre cele mai dure mesaje. Care a fost postat pe Twitter de către Jessica O’Donnell, editor de social media.

Conceptul de „Îngeri” a fost lansat în anul 1997. Show-ul Victoria’s Secret a avut un rol puternic în definirea femeii sexy, dar în ultima perioadă acest lucru a fost criticat, pentru că ar fi depășit. Unele dintre cele mai cunoscute modele din lume – Gisele Bündchen, Tyra Banks sau Heidi Klum au fost imaginea Victoria’s Secret în campaniile sale de marketing și prezentările anuale pe podium.