Colecţia Versace de la H&M, şi în România

Colecţia Versace de la H&M, şi în România

Modelele în ediţie limitată sunt disponibile de astăzi în două magazine: cel din Unirea Shopping Center şi în Băneasa Shopping City.

Pentru că se aşteaptă la o explozie de shoppaholice la cele două magazine cu colecţia Versace, reprezentanţii H&M au alcătuit o listă de "reguli" de shopping pentru piesele vestimentare din ediţia limitată. În magazine se va face accesul de la 8 dimineaţa. Primii 280 de clienţi din rând vor primi o brăţară colorată - din 14 culori posibile, fiecare culoare pentru un grup de 20 de clienţi. Fiecare grup va avea parte de 10 minute la dispoziţie pentru a face cumpărături din colecţia "The Very Best of Versace for H&M". Cei 280 de primi clienţi vor avea astfel acces exclusiv în primele două ore de la deschiderea magazinului. Aceştia pot achiziţiona un singur exemplar din fiecare produs şi o singură mărime la produse vestimentare şi pantofi. Loredana, la prezentarea din New York Show-ul de modă de prezentare a colecţiei a avut loc săptămâna trecută la New York, iar vedetele s-au înghesuit pentru a fi prezente. Nume precum Uma Thurman, Blake Lively, Jessica Alba, Jennifer Hudson şi Selma Blair au asistat la defilarea modelelor pe podium, îmbrăcate în ţinute pline de culoare, cu imprimeuri curajoase şi elemente rock'n'roll. Show-ul a fost urmat de un recital Prince şi Nicki Minaj, invitaţii speciali ai Donatellei Versace. La eveniment a fost prezentă şi Loredana.

"Am fost onorată de invitaţia H&M de a participa la prezentarea colecţiei Versace for H&M alături de mari nume din muzică şi film (...). Show-ul a fost fantastic, pe măsura unei mari legende a modei. Este o colecţie spectaculoasă, plină de simboluri Versace - culori puternice, imprimeuri celebre, croieli îndrăzneţe. Piesa mea preferată este jacheta din piele cu ţinte", a spus Loredana după eveniment. Aceasta a mai spus: "Colaborarea cu Versace pentru H&M este o ocazie unică pentru români de a achiziţiona la preţuri nemaivăzute piese cu un design couture, aparţinând uneia dintre cele mai cunoscute case de modă din lume". Lady Gaga, imbold pentru colecţie

A doua zi după defilarea modelelor pe podium a avut loc la New York o conferinţă de presă în care Donatella Versace şi Margareta van den Bosch, consultant de creaţie la H&M, au discutat despre sursele de inspiraţie şi cum brandul Versace atrage prin aceste piese un public mai tânăr. Donatella Versace, de exemplu, a numit această linie vestimentară un fel de "Greatest Hits" al carierei. "E important pentru mine să spun povestea Versace de la început, mai ales unor tineri care nu ştiu ce era Versace în anii ‘90", a spus designerul. "Aşa că am decis să folosesc trei imprimeuri iconice pe care să le ofer tinerilor care urmăresc produsele H&M, tineri la care acum caut surse de inspiraţie." Despre motivele pentru care a decis să lucreze la o colecţie cu brandul internaţional, Donatella a declarat la conferinţa de presă că unul dintre imbolduri a venit de la Lady Gaga, căreia i-a creat câteva obiecte vestimentare cu referinţe la trecutul Versace. "I-a plăcut la nebunie, ei şi echipei ei. Când a început să poarte hainele, toată lumea întreba: «Unde pot găsi această piesă? Unde pot găsi acest imprimeu?», iar eu nu puteam să le ofer aceste piese fanilor lui Lady Gaga, pentru că erau prea scumpe. De aceea am ales să le ofer pentru H&M". Maximalism împotriva curentului Margareta van den Bosch se declară încântată de colaborarea cu Donatella Versace, mai ales pentru că ţinutele obţinute sunt împotriva curentului minimalist care conduce lumea modei. "În această perioadă există o abundenţă de minimalism, iar noi am simţit nevoia de a face multe lucruri mai nebune, exagerate, maximaliste, pline de glamour, ca Versace", a spus van den Bosch. <iframe width="633" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/ybGBVa49GoI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> "Este o colecţie spectaculoasă, plină de simboluri Versace - culori puternice, imprimeuri celebre, croieli îndrăzneţe." LOREDANA, cântăreaţă PREŢURI Mai scump decât H&M, mai ieftin decât Versace Preţurile pentru colecţie sunt mult reduse faţă de cât ar costa piesele Versace. Femeile, de exemplu, îşi pot cumpăra rochii cu preţuri cuprinse între 399 şi 999 lei (aceasta din urmă fiind o rochie de piele cu ţinte). Pantofii costă 399 de lei, în timp ce pe ghete din velur o clientă H&M va da 499 de lei. Geaca de piele preferată de Loredana din colecţie costă 799 de lei. O pereche de pantaloni ajunge la 299 de lei, pe când accesoriile sunt accesibile: cercei şi inele care costă 89 de lei, un colier de piele şi o eşarfă care pot fi cumpărate cu 129 de lei. Cel mai scump obiect vestimentar este o geacă de piele pentru bărbaţi care costă 1.299 lei. Donatella Versace propune şi o ţinută integral roz, cu sacou (499 lei), pantaloni (199 lei) şi cămaşă (159 lei).

Ne puteți urmări și pe Google News