Vă răspunde Mihai Titichi, şef serviciu juridic, Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor din România.
Radu Florian Atanasiu: Am făcut o reclamaţie la ANPC. Mi s-a spus că plângerea a fost trimisă la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului Bucureşti şi că aceştia mă vor contacta. Timp de două luni nu am primit niciun semn de la OPC Bucureşti. La telefon nu răspunde nimeni. Am lăsat un mesaj pe robot, însă ia răşi nu am primit niciun răspuns. Am sesizat on-line şi ANPC, fără răspuns. Ce pot face? Momentan, site-ul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor este revizuit şi este posibil ca anumite aplicaţii să nu funcţioneze. Cel mai bine ar fi să încercaţi contactarea ANPC-ului sau a oficiilor locale prin telefon, poştă sau mergând personal la sediul instituţiei. Aţi depus o reclamaţie şi la ECC România, fiind vorba de o sesizare împotriva unui operator aerian străin. În acest moment, cazul se află în lucru la ECC Romania.
În sprijinul cititorilor
- În fiecare miercuri, veţi putea citi în pagina de protecţie a consumatorului poveşti ale românilor care au fost înşelaţi şi soluţii la problemele lor. Puteţi adresa întrebări şi reclama abuzuri la consumator@evz.ro.