CE DREPTURI AVEŢI: Mai pot primi garanţia?

CE DREPTURI AVEŢI: Mai pot primi garanţia?

Vă răspunde Mihai Titichi, şef serviciu juridic, Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor din România.

Anca Robu, Ploieşti: Mi-am cumpărat un robot de bucătărie, care a costat aproape 500 de lei. Din păcate, nu am mai avut răbdare să stau să primesc garanţie. Când l-am probat, am văzut că-i lipsesc două piese. Am fost înapoi la magazin, le-am arătat bonul, dar mi-au spus că trebuie să aduc şi garanţia. Ce pot să fac în această situaţie? Am vreo posibilitate să-l schimb sau să-mi recuperez banii? Garanţia legală, stabilită prin Legea 449/2003, se aplică indiferent de faptul că există sau nu un certificat de garanţie. Bonul fiscal probează achiziţia efectuată, iar vânzătorul este obligat să pună în aplicare dispoziţiile referitoare la garanţie. În cazul în care problema nu se rezolvă pe cale amiabilă, vă recomand să apelaţi la asociaţia locală pentru protecţia consumatorilor.

Ne puteți urmări și pe Google News