CE DREPTURI AVEŢI: „Am fost dat afară din restaurant”

CE DREPTURI AVEŢI: „Am fost dat afară din restaurant”

Vă răspunde Mihai Titichi, şef serviciu juridic, Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor din România.

Laurenţiu, din Bucureşti: Am fost cu mai mulţi prieteni la un restaurant din magazinul Unirea Shopping Center. Un domn a venit la noi şi ne-a spus că dacă nu comandăm şi mâncare să plecăm. Practic, am fost daţi afară din restaurant. Este legal? Unde pot să reclam? Există oare vreo posibilitate ca firma respectivă să fie pedepsită dacă voi face o reclamaţie la adresa ei? Potrivit art. 28 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului, se interzice refuzul vânzării unui produs sau prestării unui serviciu către un consumator fără un motiv justificat conform prevederilor legale în vigoare. Puteţi reclama problema apărută la comisariatul local pentru protecţia consumatorilor.

În sprijinul cititorilor

  • În fiecare miercuri, veţi putea citi în pagina de protecţie a consumatorului poveşti ale românilor care au fost înşelaţi şi soluţii la problemele lor. Puteţi adresa întrebări şi reclama abuzuri la consumator@evz.ro.

Ne puteți urmări și pe Google News