Bucureşteanul Cristian C. şi-a cumpărat, la începutul acestei luni, un sistem desktop de la eMAG.
Atunci când a ajuns acasă, a avut însă surpriza să constate că acesta nu funcţionează: după instalarea windowsului, computerul s-a blocat. „Am sunat la departamentul service eMAG, pentru a comunica defecţiunea şi pentru a mi se da o soluţie pentru rezolvarea acestei probleme. Ajuns acolo, am constat că, efectiv, mi se trântesc uşi în nas din partea angajaţilor eMAG”, se plânge bărbatul, care a ales să ne reclame problemele.
Reporterii EVZ au solicitat un răspuns de la firma eMAG în legătură cu acuzaţiile aduse. „Cunoaştem cazul şi sigur se va găsi o rezolvare. Urmează ca sistemul să meargă în service pentru a afla problema, iar, în funcţie de rezultat, vom lua măsuri. Ori se oferă repararea sistemului, ori clientul îşi primeşte banii înapoi”, ne-au declarat reprezentanţii firmei. Zilele trecute, bărbatul şi-a primit banii înapoi.