Călători CFR, nemulţumiţi de lipsa de comunicare a personalului din tren

Călători CFR, nemulţumiţi de lipsa de comunicare a personalului din tren

Călătorii aflaţi în trenul rapid 781, care a plecat din Bucureşti la ora 14:00 către Mangalia, s-au plâns de lipsa de comunicare a personalului CFR care i-a anunţat, la o oră după ce trenul s-a oprit în Brăneşti, care este motivul staţionării.

Unul dintre călători, Gheorghe Bunescu, profesor universitar, a sunat la redacţia EVZ pentru a ne informa că personalul din tren nu le-a comunicat nimic călătorilor timp de o oră.  La această oră, trenul stă în gara din Brăneşti de două ore şi jumătate. „De o oră stăm în Brăneşti şi nimeni nu ne-a spus ce s-a întâmplat. De-abia după ce am sunat la dumneavoastră ne-a spus conductorul că un tren din faţa noastră a lovit o maşină pe calea ferată şi că mai avem de aşteptat”. El a declarat că oamenii sunt nemulţumiţi că a durat atât de mult să afle de ce staţionează trenul. „Cel mai tare ne deranjează că nu ni se comunică cât mai avem de stat, măcar cu aproximaţie. Oamenii sunt nemulţumiţi şi din cauza aşteptării şi din cauza lipsei de comunicare”. În astfel de situaţii, conductorul de tren trebuie să îi anunţe pe călători care este motivul staţionării, potrivit Biroului de Presă al CFR Călători. Cei de la Infrastructură, odată ce află de un incident, îi comunică operatorului de serviciu care le transmite conductorului şi şefului de tren. Potrivit sursei citate, conductorii vor fi anchetaţi pentru a se vedea când le-au comunicat călătorilor motivul pentru care staţionează trenul. Un bilet la clasa a doua de la Bucureşti la Mangalia costă 58 de lei.  

Ne puteți urmări și pe Google News