Evenimentul Zilei > Actualitate > Berea irlandeză Guinness îşi creşte cota de piaţă pe segmentul imported
Berea irlandeză Guinness îşi creşte cota de piaţă pe segmentul imported

Berea irlandeză Guinness îşi creşte cota de piaţă pe segmentul imported

Berea irlandeza Guinness a înregistrat anul trecut o creştere a volumului de vânzări de 56% faţă de 2007. Aceasta se datorează în cazul Guinness majorării ponderii vânzărilor pe canalul HoReCa, atingând 70% din totalul vânzărilor în 2008.

"Ca în fiecare an, remarcăm în continuare preferinţa românilor catre berea premium de import, implicit şi o creştere a vânzărilor, în strânsă legatură cu sarbatorile specifice – St. Patrick’s Day şi Halloween în cazul berii Guinness – dar şi alte sărbători precum Paştele sau Crăciunul, asociate şi cu un apetit mai crescut pentru cumpărături. Guinness este o bere irlandeză cu un renume foarte puternic la nivel internaţional, o specialitate care odată intrată în preferinţele consumatorului, se menţine în top", a declarat Shachar Shaine, Preşedinte United Romanian Breweries Bereprod (URBB).

În România, Guinness se află în portofoliul companiei URBB din 1996. Guinness este o bere unică, de înaltă calitate, cu o personalitate puternică. Se diferenţiază de celelalte beri prin aroma distinctă de hamei prăjit şi este unul dintre cele mai cunoscute branduri, fiind vândută peste tot în lume. Cu o concentraţie de alcool de 4,3%, face parte din segmentul de piaţă al berilor premium de import.

Guinness este o emblemă a culturii irlandeze. Milioanele de oameni care sărbătoresc pe 17 martie Ziua Sf. Patrick – patronul Irlandei, fie în pub-uri, fie alăturându-se paradelor festive, se bucură la unison de gustul berii negre, tradiţional irlandeze: Guinness.

*Materialele apărute în această secţiune reprezintă conţinut publicitar. 

Publicat in categoriile: Actualitate
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News
Accesează: