Berea irlandeză Guinness îşi creşte cota de piaţă pe segmentul imported
- Adam Popescu
- 17 martie 2009, 00:00
Berea irlandeza Guinness a înregistrat anul trecut o creştere a volumului de vânzări de 56% faţă de 2007. Aceasta se datorează în cazul Guinness majorării ponderii vânzărilor pe canalul HoReCa, atingând 70% din totalul vânzărilor în 2008.
"Ca în fiecare an, remarcăm în continuare preferinţa românilor catre berea premium de import, implicit şi o creştere a vânzărilor, în strânsă legatură cu sarbatorile specifice – St. Patrick’s Day şi Halloween în cazul berii Guinness – dar şi alte sărbători precum Paştele sau Crăciunul, asociate şi cu un apetit mai crescut pentru cumpărături. Guinness este o bere irlandeză cu un renume foarte puternic la nivel internaţional, o specialitate care odată intrată în preferinţele consumatorului, se menţine în top", a declarat Shachar Shaine, Preşedinte United Romanian Breweries Bereprod (URBB).
În România, Guinness se află în portofoliul companiei URBB din 1996. Guinness este o bere unică, de înaltă calitate, cu o personalitate puternică. Se diferenţiază de celelalte beri prin aroma distinctă de hamei prăjit şi este unul dintre cele mai cunoscute branduri, fiind vândută peste tot în lume. Cu o concentraţie de alcool de 4,3%, face parte din segmentul de piaţă al berilor premium de import.
Guinness este o emblemă a culturii irlandeze. Milioanele de oameni care sărbătoresc pe 17 martie Ziua Sf. Patrick - patronul Irlandei, fie în pub-uri, fie alăturându-se paradelor festive, se bucură la unison de gustul berii negre, tradiţional irlandeze: Guinness.
*Materialele apărute în această secţiune reprezintă conţinut publicitar.