Beko începe campania de buy-back

Beko începe campania de buy-back

Beko dă startul campaniei de buy-back „Reciclează smart şi alege tehnologia Beko”, prin care, consumatorii care aduc la magazinele partenere sau la centrele de reciclare orice produs electronic şi electrocasnic vechi vor primi o reducere de 300 de RON la achiziţionarea unui televizor LCD din gama Beko.

Campania de buy-back se desfăşoară în perioada 15 mai - 30 iunie prin intermediul magazinelor partenere Beko. Pentru a beneficia de reducerea de 300 RON, consumatorul trebuie să ofere la schimb produsul vechi, direct la magazinul de unde urmează să achiziţioneze televizorul LCD Beko sau la unul dintre centrele de colectare.

În magazine, reducerea de 300 RON se aplică la valoarea de raft a produsului şi se acordă direct pe factură. La centrele de colectare se oferă un voucher de reducere de 300 RON, valabil în magazinele participante la promoţie.

„Potrivit studiilor de piaţă pe care le-am efectuat, mai bine de o treime dintre populaţia din marile oraşe care deţine televizoare, foloseşte aparate cu o vechime mai mare de 5 ani. Aceste aparate nu doar că sunt depăşite moral, dar reprezintă în acelaşi timp o reală problemă de mediu. În spiritul preocupării constante pentru mediu a Beko, am decis lansarea acestei campanii pentru a oferi soluţii concrete pentru îmbunătăţirea confortului din casele românilor, la preţuri cât se poate de avantajoase”, a declarat Monica Iavorschi, director general al companiei Arctic, liderul naţional al pieţei de electrocasnice şi distribuitorul brandului Beko pentru piaţa din România. 

Potrivit studiilor de piaţă interne, în marile centre urbane din România peste 86% dintre gospodăriile dotate cu televizor deţin aparate cu tub catodic (CRT), iar în 62% dintre acestea aparatele sunt utilizate peste 5 ani.

Spre deosebire de aparatele cu tub catodic, televizoarele LCD oferă un confort sporit al vizionării, inclusiv pe o perioadă de timp mai îndelungată sau de la foarte mică distanţă. În plus, televizoarele cu LCD sunt mult mai suple decât cele CRT, cu o adâncime a panoului în medie de 8 ori mai mică şi o greutate de 5 ori mai mică, permiţând inclusiv montajul pe perete.

*Materialele apărute în această secţiune reprezintă conţinut publicitar. 

Ne puteți urmări și pe Google News