Controversă Audi A1: ţintă de vânzări aproape ratată în 2010, dar mărită - pentru 2011

Controversă Audi A1: ţintă de vânzări aproape ratată în 2010, dar mărită - pentru 2011

La finele lunii trecute, vânzările celui mai mic şi ieftin model Audi abia depăşiseră două treimi din numărul planificat pentru 2010. Cu toate acestea, targetul comercial atribuit lui A1 pentru 2011 a fost deja crescut cu 20%, la 120.000 de unităţi.

Se vinde (cum şi-ar dori Audi) sau nu se vinde?

Aceasta pare să fie intrebarea apropo de performanţele comerciale ale (relativ) noului autoturism subcompact A1.

Informaţiile sunt cel puţin contradictorii.

Deşi, la finele lunii trecute, Audi vânduse doar 21.000 de unităţi A1, dintr-un total de 30.000 - cât indica planul stabilit pentru primul an de existenţă a celui mai mic şi ieftin model din portofoliul său, producătorul german a anunţat că ia în calcul creşterea capacităţii de producţie pentru 2011, de la 100.000 la 120.000 de unităţi.

Evident, întrucât mizează pe vânzări superioare ţintei atribuite iniţial.

Potrivit "Automotive News", şeful departamentului de vânzări Audi, Peter Schwarzenbauer, a explicat că reacţiile primite de la dealeri conduc, firesc, spre necesitatea sporirii numărului de modele Audi A1 care trebuie asamblate anul viitor.

Ne puteți urmări și pe Google News