Angst îmbrăca o nouă haină

Angst îmbrăca o nouă haină

Compania Angst a anunţat transformarea identităţii sale vizuale, în urma unui amplu proiect de rebranding. Noua formă reflectă valorile tradiţionale ale companiei şi personalitatea distinctă a acesteia.

“Pentru că dorim adaptarea strategiei de business la contextul evoluţiei pieţei ne-am gândit să ne reinventăm. Obiectivul acestui rebranding corporatist este consolidarea poziţiei de lider al calităţii precum şi redescoperirea tradiţiilor autentice româneşti”, declară Sorin Minea, Preşedinte Angst.

Noua identitate este o reinterpretare contemporană a fontului gotic folosit de Angst, litera complet redesenată oferind forţă şi stabilitate, iar simbolurile care o însoţesc, floarea regală şi cele cinci stele, portretizează Angst ca o marcă de tradiţie, dar mai ales cu personalitate proprie şi distinctivă pe piaţă. 

Grupul Angst deţine două fabrici de carne, una de lapte şi preparate din lapte, o fermă de vaci şi o reţea de 25 de magazine specializate, dintre care 17 funcţionează în Bucureşti, 2 în Buftea, 3 în Oradea şi câte unul în Otopeni, Sinaia, Cluj. În portofoliul Angst se mai numără şi brand-urile SantiVia şi Salsi.”

*Materialele apărute în această secţiune reprezintă conţinut publicitar.

 

Ne puteți urmări și pe Google News