"A trebuit să dansăm în costume de baie sub un duş, sub privirile trecătorilor, ne-a fost destul de greu", spune Andreea Bănică despre noul ei clip, "Love in Brasil", lansat în premieră pe 10 iulie, în cadrul evenimentului Romanian Music Awards 2010, de la Craiova.

După succesul piesei "Samba", promovată cu videoclip, Andreea Bănică lansează un nou material video, cu o poveste estivală, şi o piesă pe care doreşte să o impună ca "senzaţia verii" şi să o audă "din jumătate în jumătate de oră pe plaja din Mamaia".

"Pentru acest videoclip am convocat o mulţime de fete extraordinar de frumoase, care se mişcă pe ritmuri ameţitoare, ceea ce te face să nu-ţi poţi muta privirea timp de trei minute", spune Andreea.

Cântăreaţa a explicat că "scenele pentru noul clip au fost filmate atât pe plaja din Mamaia (Constanţa), cât şi în Grecia, însă doar o mică parte, deoarece nu a avut timp să ajungă pe litoralul grecesc".

Clipul, regizat de Tom Boxer, are o poveste relativ simplă: o multitudine de fete frumoase care participă la un concurs de volei, iar rolul Andreei este acela de a le arbitra.

"Versurile nu au sens, dar îmi place cum sună"

"Strofele piesei «Love in Brasil» îmi dau fiori, sunt geniale, este foarte emoţionant să ştii că cineva compune pentru tine cu mult drag", a declarat Andreea, adăugând, în mod ciudat, că versurile nu au sens, dar că îi place pur şi simplu cum sună.

"Sunt întrebată de foarte multe ori de unde vine refrenul, şi mereu explic că efectiv a fost o chestie de moment, ne-am gândit cum să fie refrenul, ne-am tot gândit şi ne-a venit în cap cuvântul Brasil. Nu este nimic altceva decât să fie frumos şi să sune bine", explică Andreea Bănică.

Melodia, o producţie Adrian Sana, membru al trupei Akcent, a fost lansată luna trecută la emisiunea radio "Kiss Kiss In The Mix" de pe Kiss FM.

După o pauză determinată de naşterea fiicei sale, Maria Sofia, cântăreaţa revine, spune ea, în forţă: un album nou şi foarte multe spectacole, atât în ţară, cât şi în străinătate. Albumul urmează să apară pe piaţă în toamna acestui an şi va conţine aproximativ 19 piese, majoritatea hituri: "Hooky Song", "Love in Brasil" sau "Lei Li Ra", dar şi două sau trei piese noi, pentru care va aborda un stil nou.

"Vreau promovare internaţională"

Single-ul şi clipul se vor bucura şi de o promovare internaţională, mai ales că Andreea a declarat că este interesată de ceea ce se întâmplă pe piaţa muzicală din străinătate.

"Inna, Akcent sau Eduard Maya ne-au deschis porţile Europei în acest domeniu, au reuşit să promoveze muzica românească şi au demonstrat că se poate. Europenii par foarte interesaţi de muzica noastră, aşa că în următoarea perioadă mă voi axa pe piaţa din afară, mai ales că m-am bucurat de un succes foarte mare cu piesa «Samba», care a provocat o adevărată isterie în rândul fanilor din Israel şi este promovată la ora actuală în 38 de ţări", spune cântăreaţa. Andreea speră că şi "Love in Brasil" va urma cel puţin aceeaşi cale.

"Mă bucur foarte mult că am rămas în atenţia fanilor mei şi a prietenilor, voi încerca să-i bucur cu cât mai multe piese bune, aşa cum le-am promis".

Deşi este destul de greu, Andreea încearcă să se împartă între familie şi carieră. Pe lângă multitudinea de concerte pe care le are pe litoral, ea şi-a propus să cucerească în această vară şi Azerbadjanul, dar şi Turcia, ţară din care au venit o serie de propuneri pentru cântăreaţă.

"Piesa este aşteptată şi în străinătate, în special videoclipul ei, am pe cineva care se ocupă de fanii din străinătate şi îmi spune că aceştia sunt nerăbdători să vadă noul clip", afirmă Andreea.