ING Asigurări de Viaţă devine NN Asigurări de Viaţă, ING Pensii devine NN Pensii, iar ING Investment Management devine NN Investment Partners. Procesul de rebranding presupune schimbarea numelui şi a identităţii vizuale, fără a aduce schimbări la nivelul strategiei, al echipei de management şi angajaţi sau la nivelul relaţiei contractuale cu clienţii”, a declarat directorul general al ING Asigurări de Viaţă, Marius Popescu, într-o conferinţă de presă.

ING va lansa o campanie locală, în care s-au investit aproximativ 10 milioane de euro, prin care îşi propune să prezinte publicului identitatea sub care se va desfăşura, începând din aprilie 2015.

Reprezentanţii ING sunt conştienţi că există riscul unei pierderi a clientele, însă o pierdere semnificativă ar ridică anumite semen de întrebare." Avem peste 2,2 milioane de clienţi. Am luat în calcul un worst case scenario, adică o pierdere de maximum de 0,4% dintre ei. Dacă se va întâmplă să pierdem 1% adică, 22.000 de clienţi, evident că este un semn de îngrijorare, dar dacă vorbim de două procente acest lucru înseamnă că în mod clar nu ne facem treaba cum trebuie.” a mai spus Marius Popescu.

Alinierea la noul brand – NN – are loc şi la nivel global, în toate cele 18 ţări în care grupul este prezent. Diviziile de asigurări de viaţă, pensii şi investiţii, care la acest moment operează sub numele ING, vor adopta noul nume şi identitatea vizuală aferentă.

În 2014, aceste divizii s-au unit sub denumirea NN Group, acesta devenind o companie independentă pe 2 iulie 2014 printr-o ofertă publică iniţială (IPO).