Producătorul auto suedez Volvo, preluat recent de grupul chinez Geely, îşi propune să abandoneze lupta cu mărcile premium şi să se repoziţioneze pe scena competiţională a industriei de profil.
Grupul chinez Geely are planuri mari pentru Volvo, celebrul producător auto suedez pe care l-a cumpărat în acest an, informează ediţia online a revistei "Autocar".
Recent instalatul CEO Volvo, Stefan Jacoby, a stabilit o ţintă de vânzări curajoasă pentru 2020.
Peste un deceniu, marca scandinavă ar urma să-şi dubleze numărul de autoturisme comercializate, de la 380.000 - cifră cu care se estimează că va fi încheiat acest an - până la 800.000 de unităţi.
Una dintre deciziile strategice luate în scopul atingerii planului comercial este repoziţionarea mărcii pe scena competiţională de profil.
Volvo ar urma să abandoneze lupta cu mărcii premium consacrate - citeşte: să nu mai copieze Audi, BMW şi Mercedes-Benz - şi să îşi promoveze mai bine propria identitate.
Într-un interviu acordat "Autocar", Stefan Jacoby a arătat că nu se simte confortabil cu noţiunea de marcă premium.
"Să nu mai vorbim despre asta. Este ca şi cum ne-am concentra exlusiv pe preţ - o abordare care se poate dovedi… costisitoare. Trebuie să ne concentrăm, în primul rând, pe calităţile noastre", a explicat şeful Volvo.