Compania Vodafone este pe primul loc în topul celor mai active branduri în social media în perioada ianuarie 2010 – martie 2011, conform clasamentului realizat de revista Biz.
În clasament se regăsesc 30 de branduri care au avut o prezență activă în social media în România atât în ceea ce privește activițățile de blogging, cât și pe rețele sociale ca Facebook. Este a treia oară când revista Biz realizează acest clasament.
Compania care se află pe primul loc în clasament este singura care a bifat toate activitățile posibile în social media. Pe locuri fruntașe ale clasamentului se află și companii care s-au concentrat pe proiecte speciale așa cum au făcut BCR și Petrom ajunse pe locurile doi și patru.
Pe locul 3 s-a clasat Microsoft, iar pe locul cinci al clasamentului a intrat brandul Avon care a lansat în prima rețea socială creată de o companie din România, AvonConnects.
Clasamentul complet al celor mai vizibile branduri în social media: 1. Vodafone 2. BCR 3. Microsoft 4. Petrom 5. Avon 6. Nokia 7. Orange 8. LG 9. Romtelecom 10. Timisoreana 11. HTC 12. Dacia 13. Kaspersky 14. Samsung 15. Cosmote 16. Heineken 17. Grolsch 18. Ursus 19. BMW 20. Tuborg 21. Rom autentic 22. Sony Ericsson 23. ING 24. Toshiba 25. Danone 26. Airfrance 27. HP 28. Bitdefender 29. Groupama 30. Garnier