Uitaţi de Black Friday. Black Week – săptămâna reducerilor de Paşte

Uitaţi de Black Friday. Black Week – săptămâna reducerilor de Paşte

După succesul înregistrat de campania Black Friday, din luna noiembrie a anului trecut, când românii s-au înghesuit să cumpere electronice şi electrocasnice la preţ redus, Flanco dă startul mâine unei săptămâni de discounturi: Black Week, care se va desfăşura în perioada 22-27 martie, anunţă un comunicat al companiei.

Flanco spune că va oferi, în toată reţeaua sa de magazine, reduceri de până la 50% la peste 2.000 de produse din gamă. Iar restul produselor care nu fac obiectul reducerilor Black Week vor beneficia de discounturi cuprinse între 3% şi 10%.

De exemplu, un LCD Samsung, cu diagonala de 102 cm, full HD, va putea fi cumpărat, începân de mâine, la 1.499 lei, de la 2.099 lei preţul său actual. Iar pentru o combină Samsung RL39THCSW, preţul va scădea la 899 lei de la 1.449 lei.

Totodată, un laptop HP Compaq, diagonala 15.6'', display LED, procesor Intel Pentium Dual Core, memorie 2Gb va fi redus de la 1.749 lei la 1.399 lei. În plus, puteţi procura Boxe Logitech 2.1, putere 17W şi telecomandă la 69 de lei, deşi preţul lor actual este de 129 lei. Pentru cei pasionaţi de jocuri, o consolă WII Nintendo cu joc Mario Kart şi volan va costa, în timpul Black Week, 499 de lei, preţ redus de la 699 lei.

Se aşteaptă vânzări mai mari decât în Black Friday

"Estimăm vânzări mai mari decât în Black Friday. Black Week este o campanie inedită de marketing, prima iniţiativă de acest fel pe piaţa românească, având ca mecanism principal aplicarea unor reduceri semnificative de preţ, în vederea stimulării apetitului de consum al clienţilor, într-o perioadă care nu este în mod tradiţional vârf de sezon în electroretail, dar care vine în întâmpinarea nevoilor de achiziţii dinaintea Sărbătorilor de Paşti", declară Violeta Luca, director de marketing la Flanco.

Flanco estimează că Black Week va tripla încasările unei săptămâni obişnuite, valoarea vânzărilor înregistrate în perioada 22-27 martie urmând a se ridica la 35 milioane lei. Flanco estimează că traficul în magazine pe perioada promoţiei va fi de 450.000 de vizitatori.

"Black Friday în 2011 a fost un eveniment cu succes foarte mare la public, care a facilitat pentru clienţii noştri achiziţia echipamentelor electroIT mult dorite în cele mai avantajoase condiţii de preţ. În România, necesitatea înnoirii dotărilor electrocasnice este una ridicată", a mai declarat Violeta Luca.

La ce se înghesuie românii

Potrivit reprezentanţilor Flanco, într-o lună obişnuită din an, aproximativ 20% dintre produsele comercializate se află în promoţie, fenomen care s-a amplificat în contextul economic dificil al ultimilor ani.

În ceea ce priveşte categoriile de produse care vor înregistra cele mai bune vânzări în cadrul Black Week, Flanco estimează că vedete vor fi televizoarele LCD, notebook-urile, tabletele, maşinile de spălat, combinele frigorifice, aparatele foto şi aspiratoarele.

CITIȚI ȘI:

  • Black Friday de România: Zilele în care românii cumpără cel mai mult cu cardul
  • Black Friday: magazinele vând la foc automat. Flanco își menține ofertele și în weekend

Ne puteți urmări și pe Google News