Trofeului Cupei Mondiale FIFA ajunge din nou în România

Trofeului Cupei Mondiale FIFA ajunge din nou în România

Iubitorii fotbalului din România au, din nou, şansa de a admira Trofeul Cupei Mondiale FIFA, care se va afla la Bucureşti în perioada 3-5 martie. Cel mai râvnit trofeu din fotbalul mondial, adus în România de Coca-Cola, va fi expus pe 5 martie la Băneasa Shopping City, unde fanii vor avea parte de o serie de experienţe memorabile.

Traseul Turneului Trofeului Cupei Mondiale a început în septembrie 2013 cu  o ceremonie oficială la Rio de Janeiro şi parcurge mai mult de 148.000 de kilometri în decursul a 9 luni, prin 90 de ţări.

Prestigiosul trofeu este însoţit la Bucureşti de fostul campion mondial Christian Karembeu, în calitate de ambasador FIFA. La această ediţie, ambasadorul pentru România al Trofeului Cupei Mondiale este fostul internaţional Ilie Dumitrescu, reprezentant al Generaţiei de aur, participant la trei ediţii consecutive ale Cupei Mondiale.

Fanii sportului rege pot admira Trofeul Cupei Mondiale şi se pot fotografia alături de el pe 5 martie, în cadrul unui eveniment special ce va fi gazduit de Băneasa Shopping City.

„Este o adevărată onoare că ţara noastră este parte din Turneul Trofeului Cupei Mondiale FIFA şi suntem bucuroşi că românii au şansa de a admira celebrul Trofeu.

Chiar dacă nu ajungem în Brazilia anul acesta, vom aduce, pe 5 martie, puţin din atmosfera braziliană în Băneasa Shopping City, unde sperăm că iubitorii fotbalului vor veni în număr cât mai mare pentru a sărbători cum se cuvine anul fotbalului”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Marketing Activation Manager – Coca-Cola România & Moldova.

„Dorim să oferim fanilor de pretutindeni șansa de a se bucura de sportul rege și de a păstra o amintire alături de celebrul Trofeu. Mulțumim partenerului Coca-Cola pentru îndeplinirea acestui vis împărtăşit de milioane de fani ai fotbalului”, a spus Președintele FIFA, Joseph S. Blatter.  

Turneul Trofeului Cupei Mondiale FIFA continuă seria iniţiativelor companiei Coca-Cola de a promova mișcarea ca parte a unui stil de viață echilibrat, fiind un susținător cu tradiție al sportului de performanță și al evenimentelor care încurajează implicarea fiecăruia în activități fizice.

Ne puteți urmări și pe Google News