Tnuva România s-a asociat cu Vel Pitar, Râmnicu Vâlcea, unul dintre cei mai mari producători de pe piaţa locală de morărit şi panificaţie, pentru a derula o campanie de promovare comună.
Din luna februarie, Sana mea face parte dintr-o promoţie comună cu French Toast, produs de Vel Pitar. Asocierea are la bază nu numai relaţia dintre cele două produse de bază ale alimentaţiei zilnice, care sunt adesea consumate împreună, dar şi similitudinile dintre cele două branduri.
"Tnuva România reuşeşte să vină în întâmpinarea consumatorilor săi cu propuneri inedite dar, în acelaşi timp, şi cu soluţii adaptate stilului lor de viaţă. Pâinea şi lactatele sunt produsele care nu vor lipsi niciodată din coşul zilnic. Pornind de aici, intenţia noastră a fost să le oferim consumatorilor noştri şi o recompensă pentru alegerea lor", a declarat Sagit Tzur Lahav, MK VP Tnuva România, citat de comunicatul de presă.
Promoţia are ca scop maximizarea sinergiilor dintre bugetele de marketing ale celor două firme şi emiterea mesajelor către un public mai extins, prin alăturarea clienţilor celor două companii.
Promoţia este comunicată atât pe ambalajele Sana mea cât şi pe cele ale French Toast de la Vel Pitar.
"Acest efort comun de comunicare va creşte notorietatea celor două mărci: Tnuva Sana mea şi Vel Pitar French Toast. De asemenea, ne aşteptăm ca în urma acestei promoţii vânzările pentru produsul Sana mea să crească cu 15%”, a continuat Sagit Tzur Lahav.
Mecanismul promoţiei constă în înscrierea prin sms la numărul 1816 sau pe site-ul www.marisurprizelamiculdejun.ro a codurilor de promoţie de pe un produs Tnuva Sana mea 500g şi un produs Vel Pitar French Toast. Perioada promoţiei este 16 februarie – 12 aprilie 2009.
*Materialele apărute în această secţiune reprezintă conţinut publicitar.