Piesa pentru promovarea unui produs, pusă în scenă de Emanuel Pârvu, a fost prilej de ceai, fursecuri, dans şi muzică live.
„O aud vorbind la telefon cu prietenele ei. Şi spune: «Fiecare femeie ar trebui să aibă parte de aşa ceva». Asta nu se face dom’le!“. Pe fondul confuziei create, gelul de duş îşi intră în piele şi devine subiectul celor două scene: teatru şi dans. La Teatrul Metropolis, de pe str. Mihai Eminescu, cortina s-a ridicat pentru prima dată la începutul unei piese promo. Dove şi-a lansat un nou produs într-o manieră mai puţin obişnuită: o piesă de teatru în care dansul, muzica live şi actoria s-au împletit în jurul produsului. Inspirat după un model străin, Unilever a încercat şi în România apropierea de consumator prin cultură. Şi a reuşit. Prin scenariul şi regia lui Emanuel Pârvu, pe muzică live, cântată la saxofon de Marius Galea şi la chitară de Călin Grigoriu, patru actori şi patru dansatori au gravitat în jurul noii game de geluri de duş. O femeie, trei bărbaţi şi un rival Trei bărbaţi urmăresc femeia care le place până la un centru Spa. Conversaţia se leagă, descoperă că toţi au aceeaşi problemă, iar într-un vârf de adrenalină, află şi că femeia este aceeaşi: soţia unuia, obsesia altuia şi colega de la birou a celui de-al treilea. În camera de alături, „femeia roşcată, înaltă şi cu picioare lungi“ - Raluca Rusu - este răsfăţată de o asiatică şi aromele pe care aceasta le are într-un coş. Şi începe dansul: senzual, sensibil şi fluid ca spuma produsului prezentat. Tunde Baczo, Teglas Istvan, Bordas Attila şi Iacob Bogdan Alexandru sunt la picioarele clientei pe ritmurile saxofonului şi ale chitarei. Într-un joc de lumini, scenele din camera femeii cu cele din camera de aşteptare în care sunt cei trei bărbaţi - actorii Marius Cordoş, Vlad Logigan şi Gabriel Călinescu - alternează, iar doamnele din sală chicotesc de confuzia bărbaţilor şi aplaudă încântate momentele de dans. Confuzia şi gelozia celor trei au ca obiect gelul de duş pe care femeia l-a descoperit. Ajutor pentru teatru şi actori Excelsa Exarhu - managing partner al firmei Ex aequo, care a pus în practică ideea celor de la Dove - spune că astfel de evenimente au rolul de a diversifica modul în care se acordă atenţie unui produs, dar şi că sunt bune pentru artişti. „Am intrat într-un contract cu ei, ceea ce înseamnă închirierea sălii, plata actorilor şi a întregii echipe. Acesta e un lucru important pentru actorii tineri, pentru că e un ajutor financiar. La fel şi pentru teatru“, spune Excelsa Exarhu. Ea adaugă că piesa va mai fi prezentată pe scena de la Metropolis şi că l-a ales pe Emanuel Pârvu pentru că văzuse „Crimă la Howard Johnson“ - regizată de el tot la Metropolis. Pentru tânăra echipă, această piesă a fost o provocare, iar lucrurile au mers foarte uşor, pentru că au făcut ce ştiau mai bine: dans, teatru şi muzică live. PRECEDENT Reclamă discretă, cu distracţie pentru cliente Evenimente în care s-a încercat o altfel de promovare a unui produs nou au mai fost în Bucureşti, unul dintre ele organizat de aceeaşi firmă de comunicare, Ex aequo. Atunci era vorba despre ţigări, iar femeile invitate au avut parte de o şedinţă foto retro, cu machiaj şi costume inspirate din anii ’30. Şi locul ales atunci a fost special: Muzeul Naţional de Artă Contemporană. În străinătate, tot Dove a promovat un deodorant printr-un spectacol de dans. Aşadar, doamnele Capitalei se pot aştepta la multe astfel de surprize din partea firmelor care se ocupă de promovarea produselor de cosmetică.