Te-ai saturat de sanatate? Fumeaza!

Te-ai saturat de sanatate? Fumeaza!

Reprezentantii Uniunii Europene au gasit un mod mai putin obisnuit de a vorbi despre efectele negative ale tutunului.VIDEO.

Campania realizata de agentia franceza Ligaris include un site disponibil in 22 de limbi, gandit ca un magazin virtual in care sunt prezentate produse false care contin nicotina, extract de tutun si gudron.

Ofertele speciale ale Nico Market-ului sunt crema de fata Nicoclean, pasta de dinti Nicoteeth, spray-ul pentru gat Nicovox si odorizantul de camera Nicobreeze. Fiecare produs are o prezentare si un spot publicitar care respecta intocmai regulile publicitatii.

Daca "te-ai saturat de aspectul tau sanatos", Nicoclean este solutia potrivita. Imbogatita cu extract de tutun, acesta elibereaza nicotina si alte toxine". Dupa numai o saptamana, vei arata cu zece ani mai in varsta.

Realizarea clipurilor publicitare nu tradeaza cu nimic mesajul acestora. O tanara draguta se trezeste dimineata si incepe sa isi faca toaleta. Nemultumita de felul in care arata tenul sau, aceasta foloseste Nicoclean. Pielea ii devine stravezie, cearcanele mai negre, asa cum i s-a promis, iar ea- fericita de rezultat.

Un alt produs- pasta de dinti cu "extract de gudron si nicotina" care "stimuleaza producerea de tartru si te ajuta sa iti pierzi dintii" pentru doar 99,99 de euro. Iar cu "parfumul de muguri de tigara invechite" reteta unui zambet "absolut irezistibil" este completa.

Max, un presupus beneficiar al avantajelor acestui "remediu", precizeaza: "Mustele cad ca fetele cand imi vad zambetul Nicoteeth!"

Folosirea deodorantului de camera Nicobreeze, disponibil in trei variante de miros, tigara, pipa sau trabuc, asigura "un ambient placut si primitor." Acesta iti poate face invitatii sa "lacrimeze sau sa tuseasca la unison", umpland camera cu fum in numai cinci minute.

O voce cristalina se va transforma in scurt timp intr-o voce ragusita, « cu adevarat unica », prin intermediul spray-ului pentru gat ce contine extract de tutun si gudron. Iulia, o tanara de 20 de ani, marturisteste ca dupa folosirea acestuia oamenii i se adreseaza la telefon cu « domnule ».

Cele patru reclame circula in acest moment in mai multe comunitati europene, in special in UK, Franta, Germania, Spania si Italia.

Campaniile sociale si fotbalul

In timpul Cupei Mondiale din 2002, Uniunea Europeana si UEFA au realizat o serie de clipuri TV anti-fumat in care apar fotbalisti celebri, scrie cotidianul The Guardian. Mesajul campaniei, « Simte-te liber sa spui nu », viza in primul rand tinerii cu varste cuprinse intre 12 si 18 ani.

La aceasta se adauga campania impotriva obezitatii care va fi derulata pe durata Ligii Campionilor. Clipul de 30 de secunde in care mai multe fotolii din cartofi prajiti incearca sa joace fotbal va rula de peste 2.000 de ori in timpul pauzelor dintre reprize.

Vezi aici clipurile ineditei campanii:

 

Ne puteți urmări și pe Google News