Starbucks, în gări şi aeroporturi

Starbucks, în gări şi aeroporturi

Lanţul de cafenele Starbucks şi compania SSP, liderul pieţei de retail alimentar, vor deschide, în următorii trei ani, 150 de noi cafenele în Franţa, Germania şi Marea Britanie.

Strategia vizează consolidarea poziţiei pe piaţa europeană, după ce compania a înregistrat scăderi în SUA, iar cafenelele vor fi deschise în gări şi aeroporturi. Strategia de extindere a Starbucks a adus cafenelele americane şi în România. Potrivit comentatorului Taylor Clark, autorul cărţii „Starbucked“, locul ideal de amplasare a cafenelelor Starbucks este lângă spălătorii şi magazine de închiriat casete video, deoarece acestea presupun două vizite ale clienţilor: una în care aduc şi una în care iau ceva. Probabil că acelaşi argument a stat şi la baza alegerii gărilor şi aeroporturilor ca viitoare zone de amplasare a afacerii.   În România însă, unde compania a intrat în sistem de franciză prin grecii de la Marianopoulos, Starbucks are cafenele doar în malluri. Planurile americanilor sunt de a creşte numărul de cafenele de la 16.000, câte sunt acum în toată lumea, la 40.000, depăşind astfel numărul de restaurante McDonald’s.

Ne puteți urmări și pe Google News