Șoferii români cu bani au dat, anul trecut, iama în BMW-uri

Șoferii români cu bani au dat, anul trecut, iama în BMW-uri

BMW a devenit, în 2010, marca auto premium cu cele mai mari vânzări, în România. Producătorul bavarez a livrat clienților locali 1.547 de autoturisme noi. Modelul cu cea mai mare priză la public a fost SUV-ul X5.

Segmentul auto premium din România și-a desemnat, anul trecut, un nou jupân.

BMW a surclasat Audi la vânzări și cu 1.547 de unități livrate clienților locali a deveni, oficial, marca de lux preferată de compatrioții cu bani, în 2010, potrivit statisticii Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA).

Fostul lider, Audi, a vândut, anul trecut, 1.315 mașini, în timp ce Mercedes-Benz, doar 1.201.

În timp ce Audi și Mercedes-Benz au avut rezultate similare celor obținute în 2009 (+/- 2%), BMW a reușit să modifice ierarhiile datorită unui bilanț superior cu 38 de procente celui bifat cu un an înainte.

SUV-ul X5 (care costă, în România, între 58.776 și 111.166 de euro, cu TVA inclusă, fără opționale) a fost modelul BMW cu cea mai mare priză la publicul autohton, contribuind cu 395 de unități la totalul vânzărilor realizate de producătorul din Munchen.

Ne puteți urmări și pe Google News