Șoferii români cu bani au dat, anul trecut, iama în BMW-uri
- Cristian Ionescu
- 21 ianuarie 2011, 19:45
BMW a devenit, în 2010, marca auto premium cu cele mai mari vânzări, în România. Producătorul bavarez a livrat clienților locali 1.547 de autoturisme noi. Modelul cu cea mai mare priză la public a fost SUV-ul X5.
Segmentul auto premium din România și-a desemnat, anul trecut, un nou jupân.
BMW a surclasat Audi la vânzări și cu 1.547 de unități livrate clienților locali a deveni, oficial, marca de lux preferată de compatrioții cu bani, în 2010, potrivit statisticii Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA).
Fostul lider, Audi, a vândut, anul trecut, 1.315 mașini, în timp ce Mercedes-Benz, doar 1.201.
În timp ce Audi și Mercedes-Benz au avut rezultate similare celor obținute în 2009 (+/- 2%), BMW a reușit să modifice ierarhiile datorită unui bilanț superior cu 38 de procente celui bifat cu un an înainte.
SUV-ul X5 (care costă, în România, între 58.776 și 111.166 de euro, cu TVA inclusă, fără opționale) a fost modelul BMW cu cea mai mare priză la publicul autohton, contribuind cu 395 de unități la totalul vânzărilor realizate de producătorul din Munchen.