Jucătoarea de tenis Serena Williams, de 11 ori campioană la Wimbledon, a anunţat, astăzi, lansarea unei linii de produse pentru îngrijirea tenului care îi poartă numele şi care este destinată femeii active.
Loţiuni de curăţare a tenului pe bază de oxigen activ, loţiuni tonice şi demachiante, produsele sub marca Serena Williams au preţuri cuprinse între 4 şi 40 de dolari.
Pentru a-şi promova linia de cosmetice, Serena a lansat un concurs în care i-a rugat pe toţi cei ce doresc să se implice să îi comunice metodele pe care le folosesc pentru a-şi curăţa tenul în 90 de secunde. Câştigătorul marelui premiu va avea ocazia de a o întâlni pe faimoasa jucătoare de tenis.
Celelalte premii oferite includ autografe pe rachete de tenis şi un coş în valoare de 1.000 de dolari, ce va cuprinde cosmeticele preferate ale jucătoarei.
Linia a fost creată în colaborare cu doctorul Bryan Adams, preşedinte al Academiei Americane de Dermatologie şi a fost concepută pentru a satisface o femeie activă.
Serena Williams este cotată a doua în clasamentul mondial feminin, după rusoaica Dinara Safina.