"MDRT a promovat România ca destinaţie turistică, de la începutul anului până în prezent, la 30 de târguri internaţionale de turism. În cadrul campaniei de promovare, pe lângă alte activităţi de marketing şi promovare, MDRT şi-a propus să participe, numai anul acesta, la cele mai importante 70 de târguri de turism din lume", se arată într-un comunicat al MDRT.

Cel mai recent eveniment s-a desfăşurat în Dubai, Emiratele Arabe Unite, în perioada 30 aprilie – 3 mai, unde MDRT a promovat România ca destinaţie turistică în cadrul celei mai mari expoziţii de turism din Orientul Mijlociu "Arabian Travel Market" – ediţia a 19-a.

Cinci operatori din turism, prezenți în Dubai

MDRT a amenajat în cadrul târgului un stand naţional în suprafaţă de 40 de mp în cadrul căruia au fost prezenţi cu oferte cinci expozanţi, operatori din turism.

Participarea la această expoziţie face parte din campania de promovare a României ca destinaţie turistică, prin intermediul brandului turistic naţional, iar finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile prin Regio – Programul Operaţional Regional.

Expoziţia internaţională "Arabian Travel Market" se adresează profesioniştilor din domeniu şi presei specializate în turism. La ediţia din acest an au participat 87 de ţări, în timp ce anul trecut au fost înregistraţi aproape 2.240 de expozanţi şi peste 22.000 de vizitatori.