Recompensă pentru cel care a pierdut noul iPhone: Lufthansa îi face cinste
- Adam Popescu
- 26 aprilie 2010, 10:58
Dacă tot îi place berea germană, programatorul Apple Gray Powell, cel care a uitat prototipul noului iPhone pe mânerul unui scanun dintr-o berărie germană, a primit un premiu de la compania aeriană Lufthansa: un zbor până la Munchen.
„Am aflat că ai pierdut un telefon foarte special într-o berărie germană din California. Ştim cu toţii cât de frustrantă poate fi o asemenea situaţie, mai ales că vorbim despre un obiect cu totul şi cu totul special. De asemenea, noi am aflat şi despre marele interes pe care îl manifeşti faţă de berea şi cultura germană. Aşa că ne-am gândit că vei avea nevoie în curând de o pauză”, aşa îşi începe Nicola C. Lange, directorul de marketing şi relaţii publice a diviziei americane a Lufthansa, scrisoarea deschisă adresată lui Gray Powell.
Tânărul testa noul iPhone într-o berărie germană, unde îşi sărbătoarea ziua de naştere alături de prieteni. În ultimul mesaj postat pe Twitter, Gray notează că a subestimat berea germană şi salută calităţile deosebite ale acestei băuturi. Ulterior, el părăşeşte berăria, uitând noul iPhone pe braţul de la scan. Prototipul este găsit de un alt petrecăreţ, care după câteva încercări eşuate de a contacta conducerea Apple, l-a vândut revistei Gizmodo contra sumei de 5.000 de dolari, bani gheaţă.
O asemenea breşă în sistemul de securitate al celor de la Apple nu are cum să îi crească popularitatea lui Gray în rândul colegilor şi a şefilor săi. Aşa că cei de la Lufthansa, care înţeleg prin ce trece şi îl apreciază pentru că îi place berea germană, s-au gândit să îi ofere o pauză.
Zbor la Business Class
Oferta celor de la Lufthansa este cât se poate de serioasă: tânărul programator poate zbura până la Munchen la Business Class. Odată ajuns la destinaţie el poate reveni la activităţile care îi fac plăcere: berea şi programarea.
„La Munchen o vei putea lua literalmente de unde te-ai oprit. Poti merge în noul nostru salon destinat savurării berii bavareze şi poţi experimenta tot ce are Germania mai bun de oferit”, notează Nicola C. Lange, care îşi încheie scrisoarea îndemnându-l pe Gray Powell să îi contacteze echipa pe Twitter.
Scrisoarea celor de la Lufthansa continuă lungul şir al ironiilor făcute la adresate lui Gray Powell. Pe Twitter şi Facebook au fost postate numeroase mesaje de acest tip.