Promovarea TURISTICĂ se face cu materiale din care NU se ÎNTELEGE NIMIC. TAROM va fi promovată TURISTIC

Promovarea TURISTICĂ se face cu materiale din care NU se ÎNTELEGE NIMIC. TAROM va fi promovată TURISTIC

Ministrul Turismului, Mircea Dobre dorește să lanseze o licitație pentru schimbarea broșurilor de promovare turistică a României, spunând că actualele mai mult ne fac de râs.

Acesta spune că are în vedere realizarea de noi broșuri, care să promoveze și compania Tarom, utilizând un nou concept și o nouă formă de abordare a broșurilor, informează AGERPRES.

„Toate materialele de promovare pe care România le-a avut în domeniul turistic sunt foarte vechi, sunt de cel puțin cinci ani, dacă luăm drept exemplu broșurile. În afară de faptul că sunt foarte vechi, trebuie menționat că, în momentul în care am intrat în minister, am făcut un control asupra acestor broșuri și pot să vă spun că broșura în limba engleză avea aproximativ 79 de greșeli de exprimare. Pentru broșurile din limba spaniolă am cerut ajutorul studenților români din Spania, care ne-au ajutat și au spus că au înțeles de ce spaniolii nu veneau în România: pentru că nu se înțelegea nimic din acea broșură," comentează Mircea Dobre.

Acesta vrea să schimbe și modul de administrare al broșurilor, spunând că reprezentanții ministerului au descoperit într-un depozit foarte multe materiale de promovare expirate, pentru care se plătea o chirie consistentă, iar materialele găzduite erau din 2008, 2009, 2010 și nu mai pot fi utilizate.

Ne puteți urmări și pe Google News