Ferrari a lansat astăzi în România break-ul care costă aproape 300.000 de euro

Ferrari a lansat astăzi în România break-ul care costă aproape 300.000 de euro

Ferrari Four, prezentat la Salonul auto de la Geneva din luna martie, este o interpretare mai specială a conceptului de model break. Alături de motorul V12 - care dezvoltă 650 de cai-putere - cei şase clienţii români, care au comandat maşina, se vor mai delecta cu un sistem de tracţiune integrală - o premieră absolută pentru bolid fabricat la Maranello.

Importatorul Ferrari a prezentat, astăzi, în România, cel mai controversat model al mărcii italiene.

Break-ul Four, comandat deja de şase compatrioţi - patru dintre ei vor intra chiar anul acesta în posesia maşinilor -, are un preţ minim de 220.000 de euro fără TVA şi înainte de a fi personalizat.

După cum spunea chiar Luca di Montezemolo, preşedintele Ferrari, modelul Four reprezintă o noutate absolută pentru celebra casă de la Maranello.

Four utilizează, în premieră pentru un bolid Ferrari, un sistem de tracţiune integrală. Deşi anterior apariţiei sale s-a speculat masiv pe seama unui viitor SUV (pentru aşa ceva e nevoie de încă puţină răbdare), noul model pare mai degrabă o interpretare foarte specială a conceptului de break.

Spre deosebire de un break clasic, Ferrari Four are doar două portiere, dar, totuşi, patru locuri. Dacă lungimea (4,90 metri) şi lăţimea (1,95 metri) se încadrează în nomele acceptate pentru acest tip de autoturism, înălţimea (numai 1,38 metri) este un nou detaliu mai puţin obişnuit.

Insolit şi cumva în perfect dezacord cu profilul unui supermodel Ferrari este şi faptul că Four propune un portbagaj în adevăratul sens al cuvântului.

Capacitatea minimă a spaţiului dedicat depozitării bagajelor este de 450 de litri. Prin coborârea spătarelor celor două fotolii montate în spate, se atinge un maxim de 800 de litri!

Toate detaliile practice nu alterează însă ADN-ul Ferrari.

Four este animat de un uriaş motor V12 de 6.3 litri, care livrează 660 de cai-putere. Noul model poate sprinta de la zero la 100 km/h în 3,7 secunde şi accelera până la viteza maximă de 335 km/h.

Ferrari va asambla, până la finele acestui an, numai 800 de unităţi Four, toate deja comandate.

Four a fost lansat în România de fostul pilot de Formula 1 Giancarlo Fisichella. La eveniment a participat şi ambasadorul Italiei la Bucureşti, Mario Cospito. FERRARI FOUR Informaţii esenţiale Motorizare Tip: V12 Cilindree: 6.262 cmc Putere maximă: 660 CP (la 8.000 rpm) Cuplu maxim: 683 Nm (la 6.000 rpm) Dimensiuni şi greutate Lungime: 4.907 mm Lăţime: 1.953 mm Înălţime: 1.379 mm Masă proprie: 1.790 kg Portbagaj: 450 l Distribuţia greutăţii: 47% (putea faţă) - 53% (putea spate) Raport greutate/putere: 2,7 kg/CP Performanţe Viteză maximă: 335 km/h 0-100 km/h: 3,7 s Consum şi emisii Consum mediu: 15,4 l/100 km Emisii CO2: 360 g/km Preţ cu TVA: 272.800 de euro

Ne puteți urmări și pe Google News