Plimbat două luni pentru închiderea unui cont

Plimbat două luni pentru închiderea unui cont

După ce şi-a terminat de plătit un credit la bancă, un vâlcean a vrut să-şi închidă contul deschis la BRD Râmnicu-Vâlcea, însă pentru a reuşi acest lucru i-au trebuit aproape două luni. Oficialii băncii motivează întârzierea printr-o greşeală făcută de cei de la BRD Vâlcea.

Patru drumuri la bancă fără rezultat

Bucuros că terminase de achitat toate ratele la un credit, Cristian Stanca a mers la sfârşitul anului trecut la un consilier al băncii BRD din Râmnicu-Vâlcea, pentru a-şi închide contul. Consilierul i-a spus că mai întâi ar trebui să-şi închidă contul de card ataşat contului curent. După ce a făcut cererea, a aflat că trebuie să revină după o lună.

„Peste mai bine de o lună m-am reîntors la bancă, la aceeaşi doamnă consilier care mi-a spus că încă nu a fost închis contul de card şi de aceea nu-mi poate închide contul curent. Am întrebat-o ce trebuie să fac. Doamna mi-a spus să revin după Sărbători“, povesteşte Cristian Stanca. Vâlceanul a mers la bancă la jumătatea lunii ianuarie cu speranţa că lucrurile s-au rezolvat. Însă nici de data asta nu a avut noroc. Contul de card nu fusese închis. „Mai mult, consiliera mi-a spus că banca mi-a mai emis un card, fără să mă întrebe dacă îl vreau“, susţine bărbatul.

La sfârşitul lunii ianuarie, vâlceanul a mers pentru a patra oară la bancă. Şi în sfârşit a primit o veste bună. Contul de card a fost închis. „Consiliera mi-a completat un bilet de depunere, mi-a spus să merg la ghişeu să plătesc contravaloarea unei «administrări de cont» şi să mă întorc la dânsa pentru a semna o cerere către agenţia din Bucureşti, de închidere a contului curent. Am plecat mai spăşit ca niciodată din bancă, gândindu-mă la următoarea întâlnire“, mai spune băr batul.

Problema s-a rezolvat abia la a cincea vizită la bancă, la finele săptămânii trecute, când Cristian s-a întâlnit chiar cu cel care coordonează agenţia din Râmnicu-Vâlcea. „Luni, m-au sunat cei de la BRD şi m-au anunţat că mi-a fost încheiat contul“, ne-a mai spus vâlceanul.

EXPLICAŢIA BĂNCII „S-a transmis greşit numărul vechiului card“

Reprezentanţii Băncii Române pentru Dezvoltare - Groupe Société Générale susţin că închiderea contului a durat atât de mult din cauza unor proceduri care trebuie respectate, dar şi pentru că la mijloc a fost o mică eroare. „Când s-a făcut cererea s-a transmis greşit numărul vechiului card, de către cei de la agenţia din Râmnicu-Vâlcea. Însă, pe toată această perioadă domnul nu a plătit niciun comision. Nu i-a fost emis un alt card, ci a fost reînnoit cel care expirase“, ne-a declarat Traian Traicu, şef servicu relaţii cu media al băncii BRD.

Notă. În fiecare miercuri veţi putea citi în pagina specială de protecţie a consumatorului poveşti ale românilor care au fost înşelaţi şi soluţii la problemele reclamate. Puteţi adresa întrebări şi reclama abuzuri la adresa consumator@evz. ro sau la numărul de telefon 021.202.2000.

Ne puteți urmări și pe Google News