După cinci ani de absenţă, timp în care s-a vorbit mult despre dispariţia definitivă din lumea modei, brandul Paco Rabanne revine în prim-plan, de data aceasta sub bagheta designerului indian Manish Arora, în calitate de director artistic.
În octombrie, Arora va lansa, în cadrul Săptămânei Modei de la Paris, prima colecţie ready-to-wear din ultimii cinic ani, se arată într-un comunicat remis de companie.
Designerul originar din New Delhi – cunoscut datorită apetenţei sale pentru culorile puternice şi motivele kitsch-oase – va prelua astfel conducerea unei case faimoase pentru predilecţia sa pentru creatiile feminine cu accente metalice.
Manish Arora şi-a prezentat prima colecţie personală la Londra, în 2005, iar, de atunci, este nelipsit de la show-urile de modă de la Paris.
De cealaltă parte, brandul Paco Rabanne are în spate deja o tradiţie care datează din 1966, când designerul spaniol Paco Rabanne şi-a lansat prima colecţie. Numele şi l-a consolidat cu rochiile confecţionate din discuri de metal, care au determinat-o pe Coco Chanel să îl numească „lucrătorul în metal”.
Rabanne a părăsit casa care îi poartă numele în 2000, iar şase ani mai târziu a fost prezentată ultima colecţie a mărcii, după încercerile eşuate a mai multor directori artristici de a revigora colecţia ready-to-wear.
În ianuarie anul acesta, brandul a lansat o nouă colecţie de genţi insirată din clasica geantă-poştaş Paco Rabanne, pentru a cărei realizare s-au folosit materiale precum aluminiu, cauciuc sau plastic.