Răsar de niciunde personaje dubioase cu veleităţi de star, care îşi fac botezul în showbiz printr-un scandal ieftin.
Emisiunile cu şi despre vedete umplu grilele de programe ale televiziunilor autohtone, însă „materia primă“ pentru funcţionarea acestora există în cantităţi limitate. Astfel răsar de niciunde personaje dubioase cu veleităţi de star, care îşi fac botezul în showbiz printr- un scandal ieftin, dar eficient, şi îngroaşă apoi rândurile „vedetelor“.
Drept urmare, toată lumea are de câştigat: realizatorul e mulţumit că a dus la bun sfârşit încă un show monden, iar invitatul/invitata, până mai ieri anonim, a căpătat brusc notorietate după ce s-a „păruit“ cu foc cu vreo vedetă mai acătării. Să nu ne mai mirăm că paginile ziarelor şi ecranele televizoarelor sunt dominate de o faună diversă. S-o luăm pe rând: eşti prezentator TV şi răspunzi de o emisiune de divertisment. Azi o chemi pe Delia, mâine pe Oana Roman, poimâine pe Cosmina Păsărin, săptămâna viitoare pe Andreea Antonescu şi tot aşa. La un moment dat, lista cu invitaţi eligibili se termină. S-o iei de la capăt cu aceleaşi feţe pe care oricum le vezi şi la celelalte posturi sau să mai variezi cu câte o Sexy- Brăileanca, Magda Ciumac sau Alina Plugaru? Le dai şi lor cuvântul, mai ales că fac audienţă. Sexy-Brăileanca schimbă vorbe grele cu Adriana Bahmuţeanu, a doua se ceartă cu toată lumea, iar a treia... Şi uite-aşa, nişte individe care nu valorează doi bani se înfig în conştiinţa privitorului. De-acum sunt vedete.
Se poate emite chiar şi un ghid despre cum să devii vedetă în România. Nu trebuie să te bucuri de talent, frumuseţe sau inteligenţă. Nu trebuie decât să te cerţi ca la uşa cortului cu o surată aflată pe o scară superioară a celebrităţii - ai asigurat spaţiu în prime-time. Să-ţi alegi un tânăr după care suspină toate duduile şi să-i faci declaraţii şi promisiuni indecente, toate pe prima pagină a unui tabloid. După toate acestea, e musai să te lansezi în muzică. Gata, celebritatea e asigurată şi măcar timp de o jumătate de an poţi fi sigură că vei apărea la TV, ca să-ţi dai cu părerea despre una sau alta. Nu e deloc greu să devii vedetă în România. Mass-media aprinde flacăra, iar publicul o menţine.