In timp ce pasiunea pentru moda a lui Kate Moss a dat nastere unei colectii de haine lansate recent la Londra, alte celebritati isi valorifica unele hobby-uri mai putin obisnuite, pe care le transforma in afaceri de milioane de dolari.

Unul dintre cei mai mari actori de la Hollywood, Danny DeVito, a transformat un posibil dezastru intr-un business de succes. Anul trecut, starul a aparut beat intr-un show TV, si a justificat acest lucru prin… pasiunea sa pentru limoncello, un lichior pe baza de lamaie.

„Al saptelea pahar m-a dat gata”, a justificat, la vremea respectiva, actorul, care va lansa anul acesta propria marca de limoncello in SUA. O sticla de 750 de mililitri din bautura preferata a actorului va costa 24 de dolari.

Daca DeVito, ca orice italian, nu se fereste de excese, Steven Seagal, un „dur” detinator al centurii negre, insa mereu in armonie cu natura si spiritele, a calatorit prin toata lumea, dupa cum marturiseste, pentru a gasi ingredientele necesare unei bauturi energizante.

Seagal sustine ca bautura, creata dupa o reteta proprie, este primul energizant facut doar din sucuri naturale. Bill Wayman este cunoscut pentru faptul ca intre 1962 si 1993 a fost basistul trupei Rolling Stones.

Insa, dupa ce i-a parasit pe batranii rockeri, a dezvoltat un interes pentru un alt fel de… relicve. Fostul muzician, care pretinde ca a descoperit un castru roman, s-a lansat intr-o afacere cu detectoare de metale pentru cei pasionati de arheologie. Dispozitivul vandut de Wayman costa 250 de dolari.

Sicrie de la trupa Kiss

Gene Simmons, solistul trupei Kiss, s-a dovedit unul dintre cei mai intreprinzatori artisti, adunand o avere din produsele lansate de-a lungul timpului.

Cel mai ciudat insa este sicriul personalizat Kiss, pe capacul caruia sunt pictati toti membrii formatiei. „Imi place viata, insa moartea este o alternativa frumoasa atunci cand ai un sicriu Kiss”, spune Simmons.

Sicriul costa 4.000 de dolari si poate fi folosit si ca lada frigorifica pentru bere, atata timp cat proprietarul lui este inca in viata.
Daca membrii trupei Kiss sunt regii afaceristilor din muzica, atunci Celine Dion este regina.

Pe langa obisnuitele linii de haine si cosmetice, cantareata a lansat pe piata o sticla pentru apa care ii poarta numele, ornamente pentru pomul de Craciun, o statueta cu chipul ei sau un talisman in forma de broasca. Barbra Streisand, in schimb, a creat o linie de haine termoizolante pentru caini.

Insa nici o celebritate nu a ajuns atat de departe ca Warren Cuccurullo, fostul chitarist al trupei Duran Duran, care l-a facut celebru pe „Rock Rod” – un vibrator creat dupa forma propriului organ sexual, dar mult mai bun decat originalul, dupa cum precizeaza artistul.