Meniurile de la McDonald’s trec de la junk-food la fructe şi lapte

Meniurile de la McDonald’s trec de la junk-food la fructe şi lapte

Happy Meal-uri cu mere, mai puţini cartofi prăjiţi şi lapte degresat, meniuri pentru adulţi cu mai puţine grăsimi saturate, îndulcitori şi calorii – asta promite Jan Fields, preşedintele McDonald’s SUA că se va găsi în lanţul de restaurante fast-food.

Meniuri mai sănătoase pentru copii

Popularele meniuri Happy Meal destinate copiilor vor avea cu 20% mai puţine calorii, mai puţine grăsimi decât în prezent şi vor fi pe piaţă începând cu luna septembrie a acestui an. Ele vor ajunge în toate restaurantele până la sfârşitul primului trimestru al anului 2012. Meniurile vor include mere feliate, o porţie de cartofi prăjiţi de dimensiuni mai mici decât cei existenţi în prezent şi posibilitatea de a alege între Hamburger, Cheeseburger şi Chicken McNuggets. În materie de băuturi, copiii vor putea opta pentru lapte degresat cu ciocolată sau pentru lapte cu 1% grăsime. Pentru clienţii care vor să renunţe la cartofii prăjiţi, va fi disponibilă opţiunea de două porţii de salată de mere. Fără îndulcitori şi grăsimi saturate Pe lângă modificarea meniului pentru copii, McDonald’s anunţă o îmbunătăţire la nivelul valorii nutritive a întregii oferte fast-food. Până în 2020 producătorul promite că va reduce adaosul de îndulcitori, procentul de grăsimi saturate şi caloriile tuturor meniurilor scoase la vânzare, prin porţionări variate, rearanjări ale produselor şi introducerea unora noi. În plus, până în 2015 se va reduce cu 15% concentraţia de sodiu din întreaga ofertă a restaurantelor. Până acum a fost redusă cu 10% concentraţia de sodiu din majoritatea meniurilor care conţin pui (cel mai recent din Chicken McNuggets).

“Ştim că putem ajuta la schimbare în bine a comunităţilor în care trăim", a declarat Jan Fields, preşedintele McDonald’s SUA.

Ne puteți urmări și pe Google News

Compania doreşte de asemenea să se implice în educarea nutriţională a propriilor angajaţi şi a clienţilor prin campanii de marketing, dar şi extinzând accesul la informaţii legate de o nutriţie sănătoasă prin intermediul reţelelor mobile de comunicaţii.