Într-un interviu EVZ, Maciej Bral, Vice-Preşedinte, Disney Channels CEE şi pieţele emergente, vorbeşte despre cum a reuşit să-i cucerească în 2010 pe băieţii adolescenţi cu filmele lor, despre ce îi aşteaptă pe tineri anul acesta la Disney Channel, dar şi despre cum va fi influenţată publicitatea companiei de către noile produse.

INTERVIU

EVZ : Pe lângă serialele animate, Disney Junior va cuprinde şi emisiuni pentru copii?
Maciej Bral:
Generaţii de părinţi din întreaga lume au ajuns să aibă încredere şi să iubească amintirile despre Disney şi dorim ca acestea să prindă viaţă la TV şi dincolo de acesta, cu elemente care încurajează învăţarea timpurie şi dezvoltarea, prin poveşti care creează legături emoţionale puternice. Ne referim la programe de desene animate şi seriale de acţiune live care vor inspira învăţarea prin joc.

Cu acest nou canal îi câştigaţi pe copii mici, fete şi baieţi, iar cu Disney Channel le cuceriţi pe fetele mai mari. Ce faceţi cu baieţii adolescenţi?
Disney Channel Romania se adresează în special copiilor dar şi întregii familii, oferind programe pentru fete şi băieţi din toate categoriile de vârstă.

În ultimul an ne-am îndreptat atenţia către audienţa formată din băieţi odată cu lansarea serialelor "Sunt în formaţie" şi "Zeke & Luther" care prezintă genul de întamplări şi umor adresate băieţilor. Rezultatele s-au regăsit în creşterea audienţelor.

Astfel, pentru segmentul "băieţilor mai mari" (10-14 ani) Disney Channel a fost lider în 2010, iar în 2011 am devenit canalul pentru copii numărul unu de pe piaţa pentru grupa "băieţilor adolescenţi" (15-18 ani).

Ce pregăteşte Disney Channel pentru anul acesta?
Este un an foarte interesant pentru Disney Channel cu o grilă fascinantă de programe pentru copii şi familii. Noul serial de acţiune live, "Totul despre dans", lansat recent şi care s-a bucurat de o audienţă record, este urmat de un nou program de desene animate, "Viaţa în acvariu", care a înregistrat cel mai mare succes la lansare de pe Disney Channel România de până acum.

Continuând strategia globală Disney Channel Original Movies, am pregătit noi filme originale precum "Liceul Avalon", "Lemonade Mouth" şi "Sharpay’s Fabulous Adventure", care se vor lansa pe parcursul acestui an. Pe lângă toate astea, avem şi un nou sezon din serialul preferat "Magicienii din Waverly Place".

Disney Junior va aduce companiei Walt Disney mai multa publicitate? De ce?
Desigur – Disney ocupă un loc special în inimile a milioane de oameni de peste 80 de ani, iar intenţia noastră este să transformăm Playhouse Disney în Disney Junior, aducând astfel magia Disney şi următoarei generaţii.

Disney Junior va combina moştenirea fără egal în ceea ce priveşte poveştile clasice de la Walt Disney, cu personaje îndrăgite, muzică antrenantă şi învăţarea prin joc pentru a oferi o experienţă perfectă de vizionare pentru copii şi familii.


Liceul Avalon