Kantar Media, noul măsurător de audienţă TV

Kantar Media, noul măsurător de audienţă TV

Compania Kantar Media va asigura măsurarea audienţelor TV în perioada 2012 – 2015. Aşa a decis Comisia de licitaţie, în cadrul unei întâlniri care a avut loc, astăzi, la sediul CNA.

În prezent, audienţa este măsurată de compania GfK România, care furnizează datele Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA) şi al cărei contract se va încheia la sfârşitul acestui an.

La licitaţie au participat firmele de cercetare Nielsen Company, GfK, Kantar Media şi Media Research, iar Comisia de licitaţie a fost alcătuită din cinci membri CNA, cinci reprezentanţi ai posturilor TV şi cinci ai agenţiilor de publicitate.

Kantar Media este fosta compania TNS, care a fost cumpărată de divizia de cercetare a grupului mondial de comunicare WPP.

Ne puteți urmări și pe Google News