Infiniti G37x, la întrecere cu Audi A4 quattro şi BMW Seria 3 xDrive

Infiniti G37x, la întrecere cu Audi A4 quattro şi BMW Seria 3 xDrive

Infiniti G37x, versiunea cu tracţiune integrală a modelului japonez, este un autoturism sport camuflat într-o caroserie de berlină. Şi un concurent direct, dar discret, pentru cele mai puternice variante pe benzină (exclusiv cele tunate oficial) ale triadei germane Audi A4 – BMW Seria 3 – Mercedes- Benz Clasa C.

Mai mare decât toate modelele teutone amintite anterior, mai puternic şi mai bine dotat decât versiunile similare ale acestora, cu un preţ inferior (excepţie face doar Audi A4 3.2 FSI quattro) şi cu un echilibru ideal între sportivitate şi confort (la bătaie cu cele trei), Infiniti G37x pare a avea de partea sa toate argumentele care contează. Mai puţin notorietatea. Din nefericire pentru brandul premium deţinut de Nissan, de multe ori acest neajuns – un nume care nu este asociat automat cu noţiunea de lux – se dovedeşte suficient pentru ca un client cu bani să omită rapid oferta surprinzătoare venită din Orientul Îndepărtat, în favoarea celei standard, pregătită în Germania. Care, ce-i drept, include şi mult îndrăgita opţiune turbodiesel.

INFORMAŢII ESENŢIALE

Infiniti G37x AT

  • Lungime/lăţime/înălţime: 4,77/1,77/1,47 metri
  • Ampatament/masă proprie: 2,85 m/1.876 kg
  • Capacitate rezervor/portbagaj: 80/450 l
  • Motor: V6, benzină, 3.696 cmc, 320 CP, 360 Nm, Euro 5
  • Transmisie: 4x4, 7+1A
  • Performanţe: 6 s (0-100 km/h), 240 km/h (vit. max.)
  • Consum oficial mixt: 11 l/100 km
  • Consum în test: 7,2 l/100 km (minim)/ 18,4 l/100 km (maxim)
  • Emisii CO2: 255 g/km; Preţ cu TVA: 48.000 euro
  • Concurenţi: Audi A4 quattro (3.2 FSI – 265 CP, Tiptronic, 46.504 euro), BMW 335 xDrive (3.0– 306 CP, 48.918 euro), Mercedes-Benz C350 4Matic (3.5 – 306 CP, 7G-TRONIC, 52.427 euro).

Ne puteți urmări și pe Google News