În ”luna lui cuptor”, BMW-urile s-au vândut ca pâinea caldă

În ”luna lui cuptor”, BMW-urile s-au vândut ca pâinea caldă

BMW a înregistrat cel mai bun rezultat comercial din istoria firmei pentru luna iulie, performanță care i-a permis să-și păstreze prima poziție la vânzări pe segmentul premium la nivel global.

BMW a vândut 108.721 de autoturisme luna trecută și 798.590 de la începutul anului, la nivel global, performanțe de referință pentru segmentul auto premium, informează ”Automotive News”.

Cel mai bun rezultat comercial înregistrat vreodată de BMW în luna iulie, potrivit directorului de resort Ian Robertson, – în creștere cu 7,1 %, raportat la 2010 – a fost posibil și datorită solicitărilor substanțiale avute de sedanul de clasă mare Seria 5 și, mai cu seamă, de SUV-ul compact X3 (ale cărui vânzări au fost mai mari cu 193 % față de intervalul similar de anul trecut!

Grupul BMW, care mai include marca premium Mini și brandul de lux Rolls-Royce, a comercializat 962.468 de autoturisme, de la începutul anului, reprezentând o îmbunătățire cu 7,6 procente a rezultatului înregistrat în primele șapte luni ale lui 2010.

Producătorul premium german și-a propus să comercializeze 1,6 milioane de autoturisme, până la finele acestui an.

Audi, marca deținută de Grupul Volkswagen care și-a propus să subtilizeze, de la BMW, până cel mai târziu în 2015, fotoliul de lider în segmentul premium, a vândut 758.950 de mașini, în intervalul ianuarie-iulie 2011.

Al treilea mare producător premium german, Mercedes-Benz, a livrat, în primele șapte luni, 710.922 de automobile.

Ne puteți urmări și pe Google News