Şi-a scos maşina în târg, ca s-o facă de râs. Reputaţia Toyota, distrusă de un sucevean nervos. "MINCIUNĂ" a scris pe propria maşină
- Sergiu Rusu
- 11 octombrie 2012, 13:42
Maşinii Land Cruiser i s-a ovalizat discul de frână după 50.000 km, iar dealerul local n-a vrut să-l schimbe în garanţie. Pe parbrizul maşinii, proprietarul a scris mare: "Consum declarat, minciună". Adnan Oczan vrea să afişeze maşina în mai multe oraşe din ţară.
Un sucevean şi-a scos maşina de 56.000 de euro în centrul oraşului, pentru a protesta în acest mod faţă de dealerul care i-a vândut-o autoturismul, o Toyota Land Cruiser, fabricată în 2011, dealer care, susţine nemulţumitul, l-a indus în eroare. Adnan Oczan şi-a parcat maşina în faţa magazinului Bucovina din municipiul Suceava şi a pus pe parbriz un afiş prin care îşi arată nemulţumirile faţă de performanţele autoturismului. Iată mesajul pus pe parbriz de suceveanul indignat: "Consum mixt declarat = 8,1 L/100 km=Minciună; Consum mixt real=11,5L/100km=Adevăr; Consum ulei la 10.000 km=1 Litru; Disc de frână ovalizat la 50.000 km - Fără garanţie din fabrică".
Firma n-a vrut să-i schimbe plăcuţele de frână
Acesta susţine că a luat maşina în leasing, în primăvara lui 2011, şi că a achitat până acum 40.000 de euro, iar paharul nemulţumirilor sale s-a umplut în momentul în care cei de la reprezentanţa din Suceava a celor de la Toyota au refuzat să-i schimbe discurile de frânare. "Maşina are 56.000 de kilometri la bord şi un an jumătate de când am cumpărat-o. Aşa cum scrie în contractul pe care l-am făcut cu ei este în garanţie, adică până la 150.000 de km şi 5 ani. Cum era normal, le-am cerut să-mi schimbe discurile de frânare, iar ei mi-au spus că le rectifică. Nu pot să accept asta pentru că nu mă simt în siguranţă când circul pe drumuri", a spus Adnan Ozcan, precizând că va parca maşina cu mesajul din parbriz şi în alte zone din oraş, precum şi în alte oraşe şi municipii din ţară.
Adnan Ozcan explică că de la dealerul auto i s-a oferit o alternativă, acea de a vinde maşina reprezentanţei auto, însă i s-au oferit 25.000 de euro. "M-au luat în bătaie de joc cu suma asta de bani", a răbufnit proprietarul maşinii. Reprezentantul dealerului auto, Vlad Rebenciuc, susţine că sunt soluţii amiabile pentru rezolvarea nemulţumirii clientului cu pricina: "Conform recomandărilor producătorului, soluţia de reparaţie constă în rectificarea discului de frână în regim de garanţie. În cazul în care clientul nu este de acord cu procedura de rectificare recomandată de către producător, i-am propus o soluţie alternativă de reparaţie: înlocuirea discurilor de frână. Astfel, Toyota Suceava oferă un discount de 50% din valoarea reparaţiei, respectiv 564,15 lei", a explicat Vlad Rebenciuc. Acesta a mai spus că, la preţul oferit pentru cumpărarea autoturismului -25.000 de euro, se adăuga şi achitarea sumei restante către leasing, ajungând astfel la suma de 47.226 euro.