Hallmark Channel devine Diva Universal

Hallmark Channel  devine Diva Universal

Un nou canal de televiziune, Diva Universal, se va lansa începând de duminică 3 octombrie, a anunţat Universal Networks International (UNI), printr-un comunicat remis astăzi.

Demersul face parte din planurile UNI de schimbare a numelui Hallmark Channel în Diva Universal şi din vasta strategie  de armonizare a canalelor de televiziune sub cinci branduri esenţiale.

Lansarea de dumincă va fi marcată de premiere, spun reprezentanţii postului care anunţă că pe micile ecrane vor rula megaproducţiile “Blonda de la Drept” şi “Blonda de la Drept 2” cu Reese Witherspoon, urmate de premiera primelor două episoade din “Ofiţeri începători” (“Rookie Blue)”, noul serial american şi conţinut original exclusiv UNI, cu Missy Peregrym şi Gregory Smith.

De asemenea, televiziunea va mai transmite premiera serialului “Soţii de military” (“Army Wives”), cel mai bine cotat serial de pe Lifetime Network la momentul difuzării în Statele Unite; “Casnicele din Orange County” (“The Real Housewives of Orange County”) - superproducţia ce a lansat o adevărată franciză lifestyle. Nu se renunţă la serialele consacrate Favoritele de pe Hallmark Channel vor continua să ruleze pe Diva Universal cu premiera noului sezon din “Mediumul” cu Patricia Arguette, continuarea serialului “Lege şi ordine: Intenţii criminale” cu Jeff Goldblum, precum şi “Fiicele lui McLeod” şi “În mintea Ericăi”. "Lansarea Diva Universal în România este o evoluţie naturală pentru UNI. Construit pe patrimoniul de divertisment al Universal, noul canal va conţine noi programe exclusive, cu un mix de dramă şi divertisment de excepţie într-o ambianţă de televiziune atrăgătoare, accentuată de un sentiment vibrant, modern", declară  Colin McLeod, Managing Director, Europa Centrală şi de Est, al UNI.

Schimbarea numelui canalului este un element al strategiei de extindere continuă a canalelor pay-TV din portofoliul NBC Universal, condusă de Roma Khanna, preşedintele Universal Networks International. UNI şi-a extins afacerea considerabil în ultimii ani, crescând de la 14 canale, în 2007, la 70 de canale în 2010, scopul fiind acela de a ajunge la aproximativ 100 de canale anul viitor, având ca prioritate serviciile HD.

Ne puteți urmări și pe Google News