"Gardienii" din IT lansează noi "scuturi" anti-virus

"Gardienii" din IT lansează noi "scuturi" anti-virus

Marile companii furnizoare de soluţii anti-malware din România s-au întrecut zilele acestea în oferte de securitate pentru companii. Acest lucru se petrece la mai bine de o lună după ce firmele de securitate IT şi-au lansat pachetele anti-virus pentru 2011.

Prima companie care a făcut un astfel de anunţ a fost BitDefender. Aceasta anunţa lansarea produsului gratuit BitDefender Free Antispam for Linux Mail Servers.

"Produsul BitDefender Free Antispam for Mail Servers se adresează companiilor mici şi utilizatorilor individuali care folosesc servere de mail şi în alte medii decât Windows, dar sunt nemulţumiţi de performanţele soluţiilor anti-spam proprietare sau open-source care există la acest moment pe piaţă", a declarat Alexandru Bălan, BitDefender Innovation & Technology Product Manager. Exemplul Google a deschis ochii

Breşele în securitate s-au dovedit a fi foarte "scumpe", cel mai de seamă caz în acest segment fiind cel al Google China din acest an, când mai multe mailuri ale angajaţilor au fost sparte.

Serviciul de e-mail al unei companii este una dintre principalele ţinte ale atacurilor informatice şi reprezintă o breşă de scurgere a celor mai multe date confidenţiale. De aceea, implementarea unei soluţii de securitate la nivelul serverului poate reduce semnificativ impactul programelor de tip malware pentru o companie.

BitDefender Free Antispam for Mail Servers reduce traficul pe mail şi asigură folosirea eficientă a resurselor, datorită protecţiei sporite antimalware. Totodată, el creşte viteza de transmitere a mesajelor şi reduce supraîncărcarea serverelor. Mai mult, previne pierderea informaţiilor confidenţiale prin filtrarea tuturor e-mailurilor care trec prin serverul de mail, atât pe baza conţinutului, cât şi pe baza criteriilor specific definite. Kaspersky - securitate pe doi ani

Şi specialiştii de la Kaspersky Lab România au lansat campania promoţională "2 în 1: nu doar cea mai bună protecţie, ci şi cel mai bun preţ", având ca ţintă toate companiile autohtone indiferent de mărime. Până la 31 decembrie, licenţele pentru orice pachet al suitei business Kaspersky Open Space Security achiziţionate pentru 1 an vor avea o valabilitate de 2 ani.

"Infractorii cibernetici au început să exploateze din ce în mai mult vulnerabilităţile de securitate din cadrul reţelelor informatice ale companiilor, deoarece câştigurile financiare sunt mult mai mari decât în cazul utilizatorilor individuali, iar atacurile direcţionate nu sunt atât de simplu de identificat atunci când reţeaua internă este securizată ineficient", spune Teodor Cimpoeşu, Managing Director Kaspersky Lab România şi Bulgaria.

Suita de securitate Kaspersky Open Space Security poate fi personalizată pentru orice tip de business. Aceasta include pachetele Workspace Security, Business Space Security, Enterprise Space Security şi Total Space Security şi oferă protecţie extinsă, de la fiecare nod din reţea la servere de e-mail, de fişiere sau dispozitive mobile. Avertizare Panda Labs

40% din totalul volumului de antivirus fals din toate timpurile a fost creat în 2010. Din momentul în care aceste forme de cod maliţios au fost raportate pentru prima dată, acum trei-patru ani, 5.651.786 tulpini unice rogueware au fost detectate, din care 2.285.629 au apărut din ianuarie până în octombrie 2010, averizau cei de la Panda Security.

Potrivit unui studiu realizat de Panda Security, autorii de rogueware fac peste 34 milioane dolari pe lună (aproximativ 415 milioane dolari pe an).

Ne puteți urmări și pe Google News