Experiment McDonald's. Cartofii prăjiți vor fi înlocuiți cu morcovi, păstârnac sau sfeclă roșie

Experiment McDonald's. Cartofii prăjiți vor fi înlocuiți cu morcovi, păstârnac sau sfeclă roșie

În loc de cartofi prăji, clienții McDonald's din Franța vor primi morcovi, păstârnac. și sfeclă roșie prăjite. Pentru moment, este vorba despre o înlocuire temporară, pe timpul unei campanii speciale, în vederea testării în rândul consumatorilor.

 

Celebrul brand american de mâncare de tip fast food a făcut un anunț care se referă la revoluționarea meniurilor oferite consumatorilor.

În loc de cartofi prăjiți, clienții vor putea primi morcovi, păstârnac sau sfeclă roșie.

Ne puteți urmări și pe Google News

Decizia este privită cu scepticism de patronii unor fast-food uri din Franța, care lucrează în regim de franciză pentru McDonalds.

"Abia aștept să văd fețele clienților mei când le voi spune că nu mai sunt cartofi timp de trei săptămâni! Este un produs emblematic pentru noi, este ca și cum ar dispărea Big Mac", a comentat directorului unui fast food McDonalds, din sudul Franței.

Decizia se va aplica începând de marți, 7 martie, când McDonalds va retrage din toate restaurantele sale din Franța, celebrii cartofii tradițional. Această operațiune este planificată pe o perioadă de trei sau patru săptămâni, pentru a testa apetitul consumatorilor pentru acest nou produs considerat mai vegan.

McDonald's face mereu teste

În fiecare an, compania americană lansează în jur de zece produse noi, pentru a vedea care prind la public.

Pentru asta, este foarte ușor de urmărit reclamele de la televizor, unde apar tot felul de produse, cu nume pompoase, după care la scurt timp, acestea dispar din meniurile de la McDonald's.

.Legat de cartofii prăjiți, brandul a mai încercat în trecut și alte rețete, precum ”waffle” sau ”wavy fries”, dar este pentru prima dată când introduce legume în meniu.

Concurența acerbă diversifică meniul

Pentru liderul național din Franța, de pe piața burger-ilor, obiectivul declarat este de a răspunde "noilor nevoi ale consumatorilor" și dorinței acestora de a-și "diversifica alimentația".

Un alt obiectiv, mai implicit, este și acela de a miza pe efectul de noutate pentru a stimula clientela într-un context de concurență sporită, între companiile prezente în acest domeniul al fast-food-ului.

”În orice caz, această campanie limitată în timp a necesitat mai multe luni de pregătire. A fost un proces îndelungat pe care l-am început în august 2021 pentru a rezerva terenurile celor 25 de agricultori parteneri ai noștri. După însămânțarea din martie anul trecut, recoltarea s-a făcut în octombrie, înainte de transformarea lor pentru lansare", a declarat Eloi de la Celle, directorul de achiziții al McDonald's.

Lanțul și-a unit forțele cu McCain, liderul pieței de produse congelate, care este responsabil de dezvoltarea industrială a produsului.

3.000 de tone de morcovi au fost cultivați

Pentru a reuși în acest experiment, mai mulți agricultori francezi au cultivat sute de hectare cu morcovi și cu păstârnac.

Producția a fost de 3.000 de tone dintr-un soi de morcov, special ales, care conține și mai mult zahăr, dar este mai ușor mâncat de consumatori.

”Am testat douăsprezece dintre soiuri și am ales trei. Aveam nevoie de legume destul de tari, dar cu un conținut scăzut de apă, care să reziste la tăiere", spune Eloi de la Celle.

În meniu, pe lângă cele două legume, pentru prima dată își va face loc și sfecla roșie, scriu cei de la leparisien.fr.