Exclusivitate de 5 milioane de euro

Exclusivitate de 5 milioane de euro

Maybach a scos la vânzare cea mai scumpă maşină-unicat.

Numele te previne. Îţi creează aşteptări. Maybach Exelero. Aproape pleonastic, excelenţa e primul atribut care îţi vine în minte. Şi nu te înşeli. Vârful de lance al vestitului producător de automobile de lux a pornit de la o provocare şi s-a concretizat într-un model unicat, numai bun de plimbat.   În plus, după trei ani de la lansare, Maybach Exelero a fost recent scos la vânzare pentru marele public. Care are de ales între un întreg parc auto, cu modele de serie, sau Exelero, unicul model pentru care ar trebui să scoată din buzunar cinci milioane de euro - preţul de pornire, echivalent costurilor de producţie. Dacă te încălzeşte că şi rapperul Jay Z a fost fascinat de maşina-concept şi a folosit-o într-un videoclip în 2006, şi dacă vrei exclusivitate, cumpără-l. Amprenta germană Povestea automobilului a început de la propunerea unei companii de fabricare a pneurilor. Reprezentanţii Fulda au solicitat o maşină-suport pentru testarea noii generaţii de cauciucuri, care să fie şi un produs de marketing. Maybach a intrat în joc şi s-a angajat să construiască un prototip corespunză tor. Astfel, în mai 2005, la Berlin, lumea automobilismului a fost surprinsă să vadă un coupé futuristic. Modelul unicat are „scheletul“ împrumutat de la limuzina Maybach 57 S, „a furat“ puţin de la Mercedes şi a fost desăvârşit cu îmbunătăţiri executate de divizia AMG a aceluiaşi constructor german. Cu 351 de kilometri pe oră De la data lansării, recenziile au scos de fiecare dată la iveală noi competenţe. Motorul Bi-Turbo 12V de 5.9 litri dezvoltă 700 de cai-putere şi un cuplu maxim de 1.000 Nm. Exelero şi-a probat versatilitatea şi rezistenţa în timpul testelor de pe circuitul de la Nardo, în Italia. Viteza maximă pe care o poate atinge conceptul este de 351 km/h. De la 0 la 100 km/h te duce în 4,4 secunde, timp care îl plasează în faţa unui Porsche Boxter RS 60 Spyder, dar în spatele unui Ferrari California, cu jumătate de secundă mai rapid. Inspirat de trecut Exelero a depăşit faza de automobil experimental pentru a promova performanţele pneurilor Fulda. Designul a fost pus la punct în cel mai mic detaliu. Aspectul compact, liniile curbate şi ample amintesc de maşinile anilor ’30. Interiorul luxos şi supradimensionarea părţii frontale, care aduce cu o navă spaţială, au un impact vizual puternic şi scot din anonimat structura coupé. Recursul la tendinţele epocilor trecute este evocat şi de spatele maşinii. Plafonul îngustat care se mulează spre portbagaj aminteşte întrucâtva de „micuţa“ glorie rusească, Pobeda Victory.

Ne puteți urmări și pe Google News