Eurosport dă o mână de ajutor turismului românesc

Eurosport dă o mână de ajutor turismului românesc

Ministerul Turismului promovează destinaţiile de vacanţă din România prin intermediul postului Eurosport, care îşi transmite programele în 20 de limbi şi 54 de ţări ale lumii.

Se pare că este o reţetă de succes, la care au apelat şi Cipru, Croaţia sau Malta, ţări care au avut parte de o creştere semnificativă a numărului de turişti în ultimul an. Mai mult, un reprezentant al Ministerului Turismului susţine că promovarea pe canalul de sport este gratuită.

Totul va culmina în săptămâna 5 - 12 iunie, când Năstase va juca tenis în centrul Parisului, iar Hagi şi Nadia Comăneci vor împărţi pliante trecătorilor. Rămân însă unele probleme de rezolvat pentru echipa Elenei Udrea, una dintre cele mai importante fiind promovarea site-ului oficial al turismului românesc.

"Roland Garros vă este prezentat de România". Mesajul verbal, rostit în limba engleză, este însoţit de sigla "Romania, de land of choice" (România, ţara tuturor posibilităţilor sau România, ţara unde ai ce alege).

Meciurile de pe tabloul principal al turneului de Mare Şlem din capitala franceză au debutat ieri. La cea mai urmărită întâlnire, cea dintre favoritul Rafael Nadal şi brazilianul Carlos Daniel, mesajul a fost transmis de zeci de ori.

Este gratis

"Colaborarea cu Eurosport nu presupune nicun fel de costuri", ne-a declarat Luminiţa Kohalmi, unul dintre consilierii ministrului Turismului, Elena Udrea.

"Vom organiza o licitaţie de difuzare a spotului cu cei trei mari campioni (n.r Hagi, Nadia, Năstase) pe marile televiziuni din Europa", a adăugat aceasta, dând de înţeles că turneul francez este primul pas dintr-o campanie internaţională de promovare.

Dezastru online

Promovarea unui site al turismului naţional este un element foarte important, deoarece este cea mai eficientă metodă de a prezenta oportunităţile de vacanţă străinilor.

Un exemplu de succes este site-ul de promovare a turismului din Malta, una dintre ţările mici ale Europei. Visitmalta.com este accesat, în medie, de 20.000 de internauţi în fiecare zi, cei mai mulţi din Marea Britanie, Italia, Germania şi Statele unite.

În schimb, romaniatourism.com are doar 3.000 de vizitatori în fiecare zi. Năstase, Hagi şi Nadia - misiune la Paris

Din 5 iunie 2009, cele trei mari vedete ale sportului românesc vor participa la o campanie de promovarea a turismului românesc la Paris. Pe esplanada primăriei din capitala Franţei va fi amenajat un teren de tenis, unde Năstase va juca în compania trecătorilor doritori de câteva schimburi cu marele campion român.

În tot acest timp, Nadia Comăneci şi Gheorghe Hagi vor împărţi pliante cu imagini şi informaţii despre România.

Mai mult, potrivit unui comunicat al Ministerului Turismului, vestitul bulevard Champs Elysees va fi împânzit, timp de o săptămână, cu bannere de promovare turistică.

Despre Eurosport

Anul acesta, postul de televiziune împlineşte 20 de ani. Eurosport face parte din gigantul francez TF1, care deţine opt canale TV şi este partener la alte şapte.

Postul de sport este transmis în 20 de limbi: engleză, franceză, germană, italiană, spaniolă, portugheză, olandeză, suedeză, norvegiană, daneză, finlandeză, rusă, poloneză, cehă, maghiară, bulgară, sârbă, greacă, turcă, chineză şi română.

Versiunea în limba română a fost lansată în 1997.

CITIŢI ŞI: Elena Udrea, pe cai mari | VIDEO Litoralul e gol şi plictisitor chiar şi la preţ redus

Ne puteți urmări și pe Google News