Enel anunță schimbări pentru clienți. Ce se va întâmpla din 10 aprilie
- Bianca Ion
- 11 aprilie 2024, 10:23
Companiile Enel din România s-au alăturat acum grupului de companii PPC, un lider în domeniul energiei în Europa de Sud-Est. Odată cu această schimbare, noul site a demarat deja prima sa campanie de imagine. Iată care sunt beneficiile pentru clienți.
Enel s-a alăturat grupului PPC. Cum îi va afecta pe clienți
Prin fuziunea companiilor, obiectivul este să se asigure o creștere a flexibilității și eficienței investițiilor, precum și să se îmbunătățească modul de alocare a resurselor pentru optimizarea activității operaționale în distribuția energiei electrice. Procesul de fuziune nu va afecta angajații companiilor.
La sfârșitul anului trecut, PPC a anunțat finalizarea tranzacției prin care a preluat firmele deținute de Grupul Enel în România. PPC va fuziona cu Rețele Electrice Banat și Rețele Electrice Dobrogea, în timp ce divizia de distribuție a energiei electrice din cadrul grupului PPC va fuziona cu PPC Energie Muntenia. În plus, Muntenia Nord și Transilvania Nord și Sud s-au unit, formând DEER – Distribuție Energie Electrică România. Aceste decizii au fost adoptate în Adunările Generale ale Acționarilor, în data de 25 martie.
Anunț important pentru clienți
Noua identitate a mărcii PPC vizează îmbunătățirea și conturarea unei viziuni mai clare asupra modului în care trebuie să furnizeze servicii ca un partener de încredere. Obiectivul companiilor PPC din România este să câștige încrederea clienților, să promoveze inovația și noile tehnologii, să ofere servicii ușor de înțeles și să adopte soluții prietenoase cu mediul înconjurător.
Începând cu data de 10 aprilie 2024, clienții vor putea accesa noua aplicație web myPPC la adresa myppc.ppcenergy.ro. Utilizatorii de Android și iOS vor putea, de asemenea, să acceseze aplicația myPPC.
”Energia electrică ne însoțește constant în rutina noastră zilnică, definește lumea în care trăim din ce în ce mai mult, dar modul în care o folosim este diferit pentru fiecare dintre noi. Însă, fie că utilizăm energia electrică pentru a încărca un telefon sau mașina electrică, pentru a ilumina orașele în care locuim, pentru confortul nostru sau pentru mini-sera din sufragerie, fie că instalăm panouri solare, fiecare dintre noi are propriile scopuri și dorințe. Iar scopul companiilor PPC în România este să onoreze încrederea clienților, cei care ne încredințează confortul lor zilnic, pentru că energia electrică este necesară pentru nevoile și preferințele fiecărui client”, a declarat Alessio Menegazzo, CEO & Country Manager al companiilor PPC în România.