De ce diavolul se îmbracă de la Prada?

De ce diavolul se îmbracă de la Prada?

Specialiştii în fashion spun că e simplu! Prada înseamnă perfecţiunea, iar diavolul şi-ar vinde şi sufletele pe care le are “sub aripa protectoare" pentru a purta măcar o dată haine croite impecabil, genţi perfecte şi pantofi extraordinari.

Până şi sigla casei de modă italiene Prada a devenit un simbol al rafinamentului.

Miuccia Prada se află în rândul celor mai influenţi designeri din lume, iar brandul său a devenit marcă a opulenţei şi luxului. Revistele glossy americane titrează că “vedetele de la Hollywood nu mai ies nici până la colţul lui Sunset Boulevard fără a avea pe braţ o sofisticată şi modernă geantă Prada (de nailon şi piele sau genţi exotice din piele de piton), iar în lumea filmului dacă n-ai o geantă Prada, eşti inexistentă!". Fără femei în afaceri

Brandul Prada a fost înfiinţat de Mario Prada, în 1913, la Milano şi a debutat pe piaţa prin două buticuri în care se vindeau cu succes poşetele şi geamantanele create de maestru. Încă de pe atunci, creaţiile casei de modă erau din materiale neobişnuite pentru acea perioadă: Mario făcea geamantane din lemn şi carapace de ţestoasă. Bătrânul Prada avea o prejudecată: femeile nu au ce căuta în afaceri! Însă faptul că nepoata sa Miuccia a preluat firma în pragul falimentului şi a adus-o din nou pe culmile succesului, nu i-ar displăcea. Miuccia nu era în acea perioada ( 1978) o împătimită a modei, de aceea a ales să studieze ştiinţele politice şi, peste toate, a mai fost şi o membră marcantă a partidului comunist din Italia. Miuccia, în ciuda pasiunilor politice, reuşeste să urce pe podiumul societăţii italiene cu un curent revoluţionar pe care îl aduce în lumea modei. Libertate interioară

În 1988, Prada lansa pe piaţă prima sa colecţie de haine elegante pret-a-porter şi cucerea doamnele vremii, instigând la libertate interioară şi frumuseţe. A urmat apoi linia Miu Miu, pentru tineri, din 1993, al cărui renume a ajuns până în Japonia, în timp ce linia vestimentară masculină, din 1994, a devenit preferata domnilor din Los Angeles. De aceeaşi soartă s-a bucurat şi linia Prada Sport, creată în 1997. În 2000, casa de modă şi-a completat palmaresul şi cu o divizie de beauty.

Nepoata lui Prada a devenit una dintre cele mai puternice şi bogate femei din Europa. Iar popularitatea Casei a sporit şi mai mult după apariţia cărţii “Diavolul se îmbracă de la Prada", urmată de filmul cu acelaşi nume. <iframe width="633" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/wUrcxIjg2bU?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> <iframe width="633" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/hbthtLM5VS4?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ne puteți urmări și pe Google News