În urma programelor de relansare a pieţelor auto, adoptate de mai multe ţări din Europa, dar şi de România, Dacia a anunţat că va mări cadenţa de fabricaţie de la 1.200 de automobile pe zi la 1.340 de maşini pe zi, începând cu 15 iunie.
„Această mărire a cadenţei va conduce şi la creşterea cu aproximativ 500 de salariaţi a efectivelor uzinei. Vor fi recrutaţi salariaţi cu precădere dintre foştii angajaţi care au beneficiat de contracte de muncă pe durată determinată”, se arată într-un comunicat al constructorului auto. Totodată, unui număr de 400 salariaţi cu contracte de muncă pe durată determinată li se va prelungi contractul. În perioada octombrie 2008-ianuarie 2009, producţia Dacia a fost oprită de mai multe ori, din cauza scăderii cererii.
Producţia Dacia a ajuns la 1.200 de unităţi pe zi în a doua parte a lunii februarie, de la 1.085 unităţi pe zi în primele două săptămâni ale aceleiaşi luni. Anul trecut, Automobile Dacia a produs 242.415 de maşini, în creştere cu 8,8% faţă de 2007. Modelele Logan MCV (break) şi Logan Sedan au reprezentat 70% din total, fiind urmate de cel mai nou automobil din gama constructorului din Mioveni, Sandero.