Costel dă lecţii de vrăjeală pentru agăţat la film
- Adam Popescu
- 24 octombrie 2008, 03:00
Hollywood Multiplex deschide prima Şcoală de Vrăjeală din România, spectatorii fiind aşteptaţi la cursuri pe www.agatzapefatza.ro şi la cinematograf, pentru a-şi ridica tricourile de agăţat.
Sub deviza „Nu te mai agăţa de mine. Intră pe www.agatazapefatza.ro“, Hollywood Multiplex inaugurează primul ghid de agăţat din România, intitulat atrăgător Şcoala de Vrăjeală.
Doctorul psiholog Sir Lovealot îi va aştepta pe www.agatzapefatza.ro pe toţi cei care doresc să-şi găsească perechea sau care, pur şi simplu, sunt prea timizi să abordeze persoanele care le sunt dragi. În persoana misteriosului Sir Lovealot se află nimeni altul decât Costel (pe numele său adevărat Constantin Bojog), membru până acum al celebrei trupe de stand-up comedy Déko, promovată asiduu în ultimii ani de Dan Chişu în cafeneaua pe care o deţine în inima Bucureştiului. „Mă cunoşteam cu câţiva de la agenţia de publicitate care se ocupă, au venit la unul dintre spectacolele mele şi s-au gândit că aş fi persoana potrivită pentru aşa ceva. Mă bucur că această colaborare a ieşit atât de bine şi atât de repede. Presupun că site-ul va merge şi după încheierea campaniei pentru Hollywood Multiplex“, a declarat Costel Bojog pentru EVZ.
Elevi şi studenţi în arta seducţiei
Alături de sfaturi şi de cursurile pe care le va ţine în cadrul şcolii de vrăjeală, unde va împărtăşi cinefililor din secretele sale în ale amorului, Sir Lovealot le-a pregătit tinerilor şi alte surprize. Astfel, aceştia din urmă vor avea la dispoziţie replici numai bune de agăţat, barometre de compatibilitate cu persoanele agăţate şi chiar teste de verificare a cunoştinţelor în arta seducţiei. „Campania noastră se adresează în primul rând elevilor şi studenţilor şi este gândită special pentru ei“, explică Ioana Pişcociu, de la Hollywood Multiplex.
Va spori numărul de spectatori
Pentru această campanie, Hollywood Multiplex a apelat la serviciile agenţiei de publicitate Bad Cat, care este cea care gestionează site-ul, strict pentru această campanie, pentru a-i atrage la film pe tineri. În ce priveşte creşterea de spectatori estimată datorită acestei campanii, Ioana Pişcociu crede că numărul acestora va spori cu 10-15% în targetul căruia i se adresează campania, adică elevi şi studenţi. Procentul acestui target în numărul de spectatori total este de 20-24%.
Iubitorii de film vor beneficia şi de echipament special. Tricoul de agăţat va putea fi ridicat de la casele de bilete de către toţi cei care vor merge la film şi vor colecţiona trei ştampile. Odată ce au îmbrăcat tricourile, spectatorii şi spectatoarele vor putea invita la cinema pe oricine doresc, ori de câte ori le face plăcere, întrucât perechile lor nu vor mai plăti bilet.
Primul semestru al şcolii de vrăjeală se va încheia pe 20 noiembrie, când cei mai votaţi învăţăcei vor fi declaraţi campioni la agăţat şi vor fi recompensaţi. Printre premii se anunţă o şedinţă foto pentru cea mai hot pereche, afişul cu aceştia urmând a fi postat în cinematograf, un tricou de agăţat care să facă cinste, până la sfârşitul anului, perechii celui ce îl poartă, invitaţii la cinema şi multe alte cadouri.
ASUMARE „Şi eu am greşit“
Tipsurile de agăţat de pe site-ul www.agatazapefatza.ro sunt împărţite în două secţiuni: „aşa da“ şi „aşa nu“. La întrebarea dacă tipsurile sunt rodul experienţei personale sau, la rândul lui, a învăţat de la un profesionist mai bătrân, Costel Bojog răspunde: „Cele din «aşa da» sunt din experienţa mea căpătată de-a lungul anilor, iar cele din «aşa nu» sunt luate din ce-am văzut prin jurul meu că se mai întâmplă, când se sare calul. Nimeni nu se naşte profesionist în aşa ceva, cu toţii învăţăm pe parcurs, din reuşite şi din greşeli“, e de părere Costel.